مدیرکل شیلات هرمزگان با مدیرکل دیوان محاسبات استان با حضور معاونین خود و جمعی از مسئولان شیلات استان در راستای ارتقای تعاملات و همکاری ها دیدار کرد.

به گزارش صبح دریا نیوز ،مسعود بارانی در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از وضعیت شیلات، ظرفیت و برنامه های توسعه این اداره کل به بیان اقدامات شیلات استان در مسیر برنامه ششم توسعه پرداخت.

وی یکی از اهداف مهم شیلات را توسعه همه‌ جانبه فعالیت های شیلاتی همراه با بالا بردن میزان بهره‌وری و استفاده از همه ظرفیت دریا در کنار حفظ منابع و زیست‌گاه‌های دریایی و غنی‌سازی ذخیره‌گاه‌های آن عنوان و گفت بدون شک رهنمودها و راهنمایی های دستگاه هایی مانند دیوان محاسبات میتواند چراغ راه باشد.

بارانی کمبود نیروی انسانی در بدنه شیلات به ویژه در یگان حفاظت منابع آبزیان را یکی از موانع جدی توسعه پایدار شیلات و ممانعت از صید غیر مجاز خواند و گفت: بی شک دریا و ذخایر آن انفال بوده و همه در این شرایط باید یاری رسان شیلات در حفظ منابع آبزیان و ذخایر دریا باشند.

در ادامه مدیر کل دیوان محاسبات استان هرمزگان فعالیت های شیلاتی را ظرفیت ویژه ای برای استان خواند و گفت: نگاه حمایتی به فعالیت های گسترده شیلات در هرمزگان باید به صورت ملی باشد و بی شک شیلات یکی از مهمترین محورهای توسعه استان است.

علیرضا نصری همچنین با تاکید بر استفاده از ظرفیت های استانی و ملی بر رفع موانع تولید و توسعه شیلاتی استان،گفت: امید داریم با تعاملات و همکاری های به وجود آمده شاهد اجرایی شدن برنامه های توسعه به ویژه حوزه شیلات باشیم.