فرماندار ویژه شهرستان میناب گفت : راه اندازی خانه جوانان بستری مناسب برای مشارکت جوانان در توسعه است ، در هفته دولت خانه جوان در این شهرستان آغاز بکار خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریا نیوز  ، مجید سلحشور در حاشیه جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان اظهار داشت : اعضای ستاد ساماندهی امور جوانان در شهرستان باید طبق تاکیدات رهبر معظم انقلاب با یک برنامه‌ریزی هدفمند و حرکتی رو به جلو، کاری ماندگار برای امیدواری جوانان انجام دهند و تمام تلاش خود را بکار گیرند تا برنامه‌های حوزه جوانان را قوی و پربارتر اجرا کنند.

سلحشور با بیان این مطلب که محور فعالیت جامعه جوانان هستند و اگر جوان ما انگیزه لازم را نداشته باشد، جامعه ای فرسوده را شاهد خواهیم بود افزود: ما باید در حوزه جهاد تبیین و دستاوردهای نظام که الزام موضوع جوان است بطور ویژه کار کنیم و همه دستگاه ها باید برای جوانان وقت بگذارند.

وی  توجه به سه حوزه مسکن ، اشتغال و جوانان را حائز اهمیت دانست و ادامه داد : با همه عقب ماندگی های که در ۳ حوزه مسکن، اشتغال و ازدواج جوانان داشتیم اما با روی کار آمدن دولت مردمی سیزدهم، در این سه حوزه پیشرفت خوبی داشته ایم و اگر بخواهیم برای جوانان کاری انجام دهیم باید این سه موضوع را در دستور کار قرار دهیم.

در این جلسه اعضای  پیشنهادات و نظرات خود را در خصوص تشکل ها و مشارکت های اجتماعی (سمن) ارائه کردند .

گفتنی است ،  راه اندازی خانه جوان درخواست و مطالبه تعداد زیادی از جوانان، تشکل ها و مشارکت های اجتماعی(سمن) بود.

پایان خبر /