بهبود کیفیت پاسخگویی به مشتریان اینترنت پرسرعت و تحقق شعار ارتباطی فراگیر و یکسان سازی پاسخگویی در سطح کشور با سامانه 2020 در حال اجرا است.

به گزارش صبح دریانیوز، در راستای خدمت رسانی مناسب به شهروندان هرمزگانی و به منظور بهبود کیفیت پاسخگویی به مشتریان اینترنت پرسرعت اپراتورهای سامانه ۲۰۲۰ مخابرات منطقه هرمزگان به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی تماس و رفع مشکلات اینترنت پرسرعت مشتریان استان هستند.

گفتنی است کاهش زمان پاسخگویی، تعامل صحیح با مشتریان و افزایش کیفیت سامانه از مهم ترین اهداف استاندارد سازی مرکز پاسخگویی۲۰۲۰ است که نتیجه آن دسترسی سریع و آسان مشترکین به خدمات در هر ساعت از شبانه روز خواهد بود و اپراتورهای سامانه ۲۰۲۰ منطقه هرمزگان به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی تماس و رفع مشکلات اینترنت پرسرعت مشتریان استان هستند.

پایان خبر/