رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ، در سفری سرزده به قشم از بیمارستان قشم و مرکز خدمات جامع سلامت شهر درگهان بازدید و با فرماندار این شهرستان و امام جمعه‌های اهل تشیع و اهل تسنن در قشم دیدار کرد.

به گزارش صبح دریانیوز ، غلامعلی جاودان در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین حاجبی امام جمعه شهرستان قشم ، گفت : یکی از وظایف اصلی حوزه بهداشت پیشگیری است و در این سفر زیرساخت‌های بهداشتی، وضعیت بیماری مالاریا و وجود پشه آئدس در شهرستان قشم بررسی خواهد شد.

در ادامه جاودان با محمد محمدحسینی تختی فرماندار این شهرستان دیدار کرد.

در این نشست وی در خصوص وضعیت اسکان پزشکان در شهرستان قشم ، آمبولانس‌های زمینی و دریایی جزیره و راه‌اندازی بخش ام آر آی بیمارستان قشم گفت‌وگو نمود و افزود : دستگاه ام آر آی بیمارستان قشم بزودی راه‌اندازی می‌شود.

پس از آن، رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در دیدار با شیخ عبدالرحیم خطیبی ، امام جمعه اهل سنت جزیره قشم گفت : فقط ۲۵ درصد عوامل موثر در ارائه خدمات مناسب در اختیار دانشگاه است و ۷۵ درصد دیگر سایر دستگاه‌ها دخیل هستند‌.

غلامعلی جاودان افزود : به رئیس بیمارستان قشم تاکید کرده‌ایم در اسرع وقت بخش vip بیمارستان راه‌اندازی شود تا بزودی توریسم درمانی جزیره قشم هم فعال شود.

همچنین جاودان در بازدید از مرکز خدمات جامع سلامت شبانه روزی شهر درگهان جزیره قشم ، بر خطرسنجی، پیگیری وضعیت سلامت مادران باردار، سالمندان و کودکان، آموزش‌های لازم به شهروندان در خصوص تغذیه مناسب برای پیشگیری از دیابت، فشارخون و سایر عوارض مربوطه، همچنین ارائه خدمات باکیفیت و تلاش برای رضایتمندی هر چه بیشتر مراجعه کنندگان تاکید کرد.

منوچهر کمالی ، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان نیز در این سفر از بیمارستان قشم بازدید کرد.

کمالی ضمن عیادت و گفتگو با بیماران بستری در بخش‌های مختلف بیمارستان پیامبر اعظم(ص) قشم و بررسی روند خدمت‌دهی به بیماران، از مرکز در حال احداث “ام ار ای” این بیمارستان نیز بازدید کرد.

وی تاکید کرد : زیرساخت‌های مرکز در کمترین زمان ممکن و در کنار رعایت کیفیت و استانداردها برای نصب دستگاه فراهم شود.

ذاکری معاون بهداشتی ، کمالی معاون درمان ، شهریاری مدیر داروی معاونت غذا و دارو ، فولاد زاده مدیر حراست دانشگاه ، صادقی مشاور رئیس دانشگاه ، مرادی مدیر شبکه بهداشت قشم ، زرنگ معاون بهداشتی شبکه بهداشت و احمدی رئیس بیمارستان پیامبر اعظم(ص) این شهرستان در این دیدارها حضور داشتند.

پایان خبر /