در سومین کنفرانس بین‌المللی فولادسازی و ریخته‌گری مداوم شرکت فولاد هرمزگان ، نمایشگاه جانبی فناورانه با حضور اعضای انجمن تولیدکنندگان فولاد ، مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره فولاد هرمزگان افتتاح شد.

به گزارش صبح دریانیوز ، به منظور تعامل و همکاری بیشتر و آشنایی شرکت‌های دانش‌بنیان و دانشگاهیان با نیازهای فناورانه شرکت فولاد هرمزگان ، یک نمایشگاه جانبی در کنار سومین کنفرانس فولادسازی و ریخته‌گری مداوم شرکت فولاد هرمزگان برپا شد.

در این نمایشگاه شرکت‌های دانش‌بنیان حاضر در پارک علم و فناوری استان هرمزگان ، دانشگاه‌های استان هرمزگان ، شرکت فولاد هرمزگان ، شرکت آهن و فولاد ارفع ، شرکت توکا صنعت فولاد هرمزگان ، شرکت تامین فلزات هونام ، شرکت سنگ و فولاد هرمزگان ، شرکت نگین فولاد هرمزگان و شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری فولاد مبارکه غرفه دارند و به تعامل با یکدیگر و جامعه دانشگاهی و نخبگان می‌پردازند.

این نمایشگاه در سومین کنفرانس بین‌المللی فولادسازی و ریخته‌گری مداوم شرکت فولاد هرمزگان با حضور بهرام سبحانی رئیس انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران ، عطاالله معروفخانی مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان و جمعی از مسئولان شرکت‌های فولادی افتتاح شد.

همچنین مسئولان از غرفه‌های نمایشگاه بازدید کردند و با توانمندی‌های شرکت‌های دانش‌بنیان و دستاوردهای دانشگاهیان آشنا شدند.

پایان خبر /