به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز، افشار فتح الهی افزود: اگر ما در محل کارمان از جمله بیمارستان که مردم بخاطر نیاز فوری و ماهیت این نیاز بیش از هرمکان و زمان دیگر به برخورد خوب و مهربانی احتیاج دارند، گره ای از مشکلات آنها را باز کنیم بیشترین قرب و نزدیکی در نزد خداوند خواهیم داشت.
فتح الهی با اشاره به اینکه مردم قشم از کیفیت خدمات درمانی در این بیمارستان و سایر مراکز درمانی جزیره راضی نیستند بر ضرورت افزایش سطح کیفیت این خدمات تاکید کرد و یادآور شد: این افزایش صرفا منوط به تامین نیازهای عمرانی و تجهیزاتی بیمارستان ها و مراکز درمانی نیست بلکه هنر ما باید رفع مشکلات و موانع روزمره مراجعین از طریق برخورد درست و اصلاح برخی رویه ها باشد.
به گفته وی تامین تخت حمل بیمار، تغییر صندلی های مورد استفاده همراهان بیمار، نقاشی و زیبا سازی دیوار اتاق بیماران و بخصوص گماردن نیروهای خوش برخورد با بیماران از جمله ساده ترین و در دسترس ترین مواردی است که مدیران بیمارستان ها می توانند از این طریق بخش عمده نارضایتی های مردم را برطرف کنند.
سید محمد قدسی معاون فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم، یاسر مرادی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم و مریم هروآبادی رییس بیمارستان پیامبر اعظم (ص) نیز در نشست با افشار فتح الهی سرپرست سازمان منطقه ازاد قشم، نقطه نظرهای خود را در خصوص نحوه رفع مشکلات این بیمارستان مطرح کردند و در پایان نیز با دستور ویژه سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم قرار شد مدیریت امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم و تعاونی کارمندان این سازمان برای حل فوری برخی از مشکلات این بیمارستان اقدامات لازم را انجام دهند و سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم نیز از طریق کمیته بهداشت و درمان ستاد اجرایی خدمات سفر جزیره قشم نیازهای فوری را تامین نماید.
گفتنی است افشار فتح الهی قبل از این نشست به اتفاق سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم، رییس بیمارستان پیامبر اعظم (ص) و جمعی از معاونان، مشاوران و مدیران سازمان از بخش های مختلف بیمارستان پیامبر اعظم(ص) از جمله اورژانس، کلینیک، ای سی یو، سی سی یو، اتاق عمل، دیالیز، درمانگاه دندانپزشکی و بخش کودک بازدید و با بیماران و کادر درمان گفت و گو کرد.
انتهای پیام
Thursday, 21 November , 2024