مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان گفت: خدمت‌رسانی و رسیدگی به خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان نیازمند برنامه‌ریزی دقیق است.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز، عطا ناوکی در نشست شورای معاونان و روسای ستادی بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان که در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: مقام معظم رهبری سردار شهید «سلیمانی» را یک مکتب بزرگ نامیدند، لیکن ما باید تلاش کنیم الگوهای شخصیتی، اجتماعی و فرهنگی این شهید والامقام را به جامعه منتقل کنیم.

ناوکی افزود: این اولین بار است که یک چهره نظامی به‌عنوان‌ یک درس و مکتب توسط ولی فقیه معرفی می‌شود، اخلاص، تدبیر، مردمی بودن، روحیه شجاع و ولایتمداری سردار شهید «حاج قاسم سلیمانی» برای همه ما ثابت شده بود، امیدواریم راه و فضائل معنوی‌اش همچون یک الگوی بزرگ و بی‌نظیر برای جامعه ما و همه آزادیخواهان دنیا ادامه داشته باشد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه روسای ادارات ستادی باید فعال‌تر، پرتحرک‌تر و با برنامه‌تر باشند، عنوان کرد: خلاقیت، نوآوری و کلیشه‌ای عمل نکردن یکی از مهمترین اهداف مسئولان و پرسنل این نهاد باشد.

ناوکی نظارت کامل و مستمر به عملکرد کارشناسان ستادی و شهرستانی را توسط روسای ستادی ضروری دانست و گفت: داشتن اهداف مشخص و برنامه‌ریزی مناسب و به موقع، سبب پیشرفت فعالیت‌های بنیاد می‌شود، چرا که خدمت‌رسانی به ایثارگران نیازمند برنامه‌ریزی دقیق است.

وی در پایان ضمن اشاره به تدوین برنامه عملیاتی سال آینده، افزود: تکریم، شأن و جایگاه ایثارگران باید حفظ شود و خدمات درمانی، اردویی، مشاوره‌ای، اشتغال، تسهیلات و … باید عادلانه توزیع شود تا باعث ایجاد نارضایتی در بین جامعه ایثارگری نشود.

گفتنی است در این نشست، روسای اداره ستادی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان نیز گزارش عملکرد نُه ماهه حوزه خود را ارائه دادند.

انتهای پیام