دبیر کل بنیاد بین المللی غدیر در راس هیاتی در دیدار با رییس اتاق بازرگانی هرمزگان با اهدا لوح تقدیر از زحمات ریاست اتاق در راستای تبیین و ترویج فرهنگ غنی غدیر قدردانی نمودند.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، متن تقدیرنامه کاظم صدیقی دبیر کل بنیاد بین المللی غدیر بدین شرح است :

برادر ارجمند ، جناب آقای حاج محمدرضا صفا

سلام علیکم ؛

حمد و ثنای بی انتها خداوند جل و علا را که بر ما به نبوت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) منت نهاد و دینش را با ولایت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب (ع) به کمال رساند و نعمت را بر بشریت تمام کرد و جان های شیفته ی دلباختگانش را روح دوباره بخشید .

بدون تردید مجموعه برنامه ها و فعالیت های اثر بخش بنیاد بین المللی غدیر در زمینه اشاعه و ترویج فرهنگ غنی غدیر ، توسعه و تعمیق آموزه های علوی و تبیین و تشریح سیره عملی امیرالمومنین (ع) مرهون اهتمام و تلاش های ارزنده خادمان غدیر و حمایت های ارزشمند و بی دریغ حامیان و یاوران غدیر است .

لذا بدین وسیله از اهتمام و مساعی ارزشمند و موثر جنابعالی در تبیین و ترویج فرهنگ غنی غدیر و برگزاری برنامه های گرامیداشت دهه امامت و ولایت ، تشکر و قدردانی نموده و دوام توفیقات شما را در خدمت به آستان مقدس صاحب غدیر المومنین (ع) در ظل توجهات خاصه ی حضرت بقیه الله العظم روحی لتراب مقدمه الفداه ، از خداوند متعال مسالت می نمایم .

انتهای پیام