به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، عبدالقادر محمودی گفت : هدف از راه اندازی این سامانه تسهیل دسترسی مردم به بدنه سازمان و بیان انتقادات و پیشنهادات به صورت شبانه روزی می باشد.
محمودی ادامه داد : رویکرد ما در مدیریت حفاظت از اراضی برخورد سلبی با قشموندان نیست بلکه تلاش داریم با به کارگیری راهکارهای قانونی، مشکلات مردم در اثبات مالکیت اراضی را به حداقل برسانیم.
وی تصریح کرد : حل مشکل اسناد رفسنجان یکی از اولویت های اصلی ماست و در راه احقاق حقوق عامه از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.
سرپرست مدیریت حفاظت از اراضی سازمان منطقه آزاد قشم یادآور شد : با راه اندازی تلفن گویا قشموندان می توانند بدون ضرورت حضور در سازمان اخبار، انتقادات و پیشنهادات خود را مطرح کنند.
محمودی تاکید کرد : افزایش تعامل مسئولین و مردم مهمترین گام برای حل مشکل اسناد مردم می باشد و تلاش داریم هیچ حقی از مردم و سازمان منطقه آزاد قشم در حفظ بیت المال ضایع نشود.
وی در پایان خاطرنشان کرد : با دستور مستقیم مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم جهت مردم داری و حفظ حقوق شهروندی، «کمیته صیانت از اراضی ملی» جهت حل مشکلات مردم به صورت ملموس در دستور کار قرار گرفته است و در آینده نزدیک این معضلات مرتفع خواهد شد.
پایان خبر /
Sunday, 24 November , 2024