با حضور شرکت مخابرات ایران به عنوان اپراتور محوری ارتباطات و تحول دیجیتال از یکسو و پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان بازوی علمی و فناوری وزارت ارتباطات از سوی دیگر، به همراه فعالان حوزه فاوا در بخش خصوصی، شبکه همگرا و همرسان رویداد کیتکس جزیره کیش تکمیل شد.

به گزارش صبح دریانیوز، این نمایشگاه با هدف توسعه و ارائه آخرین دستاوردها در حوزه فناوری و ارتباطات، بستری برای تعامل و رقابت سالم میان فعالان این حوزه فراهم شد.

حسن هاشمی مدیر مخابرات هرمزگان در بازدید از این نمایشگاه گفت: رویکرد کیتکس ۲۰۲۴،  تمرکز بر فناوری‌های نوظهور مانند اینترنت اشیا، هوش مصنوعی، شهرهای هوشمند، فناوری‌های نرم و خلاق، امنیت سایبری، بلاک‌چین، رمز ارزها و همچنین زیرساخت‌های ارتباطی پیشرفته است.

هاشمی تصریح کرد: شرکت مخابرات ایران نیز در راستای تأمین نیازهای مخابراتی و ارتباطی با ارائه گزارشات، دستاوردها و توانمندی‌های خود در زمینه ارتباطات و فناوری اطلاعات حضوری مؤثر را تجربه کرد، به گونه‌ای که روش‌های متنوع و متفاوت شرکت مخابرات ایران در اطلاع رسانی دستاوردهای این شرکت توجه بازدید کنندگان را به خود جلب نمود.

گفتنی است این نمایشگاه از روز دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ در نمایشگاه بین المللی کیش دایر شده و به مدت چهار روز، از ساعت ۱۷ تا ۲۲ میزبان بازدیدکنندگان است.

پایان خبر/