معاون اقتصادی استاندار و مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان از پروژه های متقاضی دریافت تسهیلات تبصره ۱۸ در شمال استان بازدید کردند.

به گزارش صبح دریانیوز ، در حاشیه این بازدید نماینده وزیر اقتصاد در استان هرمزگان با بیان اینکه بازدید میدانی از پروژه‌های متقاضی دریافت تسهیلات تبصره ۱۸ یکی از مهمترین شیوه ها ، رصد و نظارت راهبردی بر نحوه صحیح هزینه و راستی آزمایی در این حوزه است افزود : نظارت و تسهیل بر دریافت و نحوه هزینه بخشی از اهداف این بازدیدهاست.

مهدی دسینه ادامه داد : خوشبختانه بسیاری از پروژه های دریافت کننده ی تسهیلات تبصره ۱۸ در استان به بار نشسته و بخش اعظمی نیز در حال اتمام است و مایه ی خرسندی است که شاهد ایجاد اشتغال برای بخش قابل توجهی از نیروی کار و جوانان این منطقه هستیم.

گفتنی است ، در این سفر یک روزه معاون اقتصادی استاندار و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی هرمزگان از پروژه های شرکت توسعه و فرآوری آهن تنگ زاغ ، گلخانه های شهدادی و کشت گوجه ، شهرک صنعتی و معدنی پارس هرمز منیزیت به عنوان اولین شهرک تخصصی و معدنی در ایران با ۱۶۵ هکتار وسعت و با ۱۲۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری ، شهرک صنعتی حاجی آباد با ۴۵ واحد تولیدی و مجتمع معادن سنگ حاجی آباد دیدن کرده و در خصوص تسهیل و رفع موانع پیش رو دستورات لازم را جهت پیگیری صادر کرد.

پایان خبر /