فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت : با هوشیاری و سرعت عمل مأموران انتظامی میناب ، اعضای باند ۶ نفره آدم ربایی قبل از ارتکاب هرگونه اقدام مجرمانه شناسایی شدند و به دام افتادند.

به گزارش صبح دریانیوز ، سردار علی اکبر جاویدان عنوان کرد : مأموران انتظامی شهرستان میناب با انجام کار وسیع اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه‌های پلیسی از حضور افراد مسلح مشکوک در این شهرستان مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار قرار دادند.

سردار جاویدان افزود : مأموران انتظامی روز گذشته ضمن شناسایی مخفیگاه متهمان با هماهنگی قضائی و با تشکیل تیمی منسجم و با تجهیزات کامل به محل واقع متهمان در یکی از شهرک‌های میناب اعزام و در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه هر ۶ متهم آدم ربایی را دستگیر کردند.

وی بیان داشت : در بازرسی از مخفیگاه متهمان دو قبضه سلاح جنگی کلاش، ۵ تیغه خشاب، ۱۲۵ عدد فشنگ جنگی، ۶ دستگاه گوشی تلفن همراه هوشمند و دو دستگاه خودرو کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان خاطرنشان کرد : متهمان دستگیر شده در بازجویی‌های فنی بعمل آمده اعتراف کردند با هدف آدم ربایی به شهرستان میناب آمده و قصد ربایش مسلحانه یک فرد را در یکی از روستاهای تابعه این شهرستان داشتند.

سردار جاویدان اظهار داشت : متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شدند.

پایان خبر /