به گزارش پایگاه خبری صبح دریا نیوز، چعبی تاکید کرد : یکی از فاکتورهای بسیار مهم در رضایتمندی مشتری شناسایی نیازها و سعی در رفع آنها است ؛ که این مهم در فولاد هرمزگان سالانه از طریق نظر سنجی و همچنین برگزاری همایش هاو جلسات حضوری و افزایش سبد محصول طبق نیاز مشتری صورت می پذیرد .
رئیس فروش داخلی فولاد هرمزگان با اشاره به اهمیت موضوع رضایتمندی مشتری در فولاد هرمزگان گفت :استراتژیها و اقدامات متعددی برای حفظ و افزایش رضایت مشتریان در فولاد هرمزگان تعریف شده است که میتوان از انجام نیاز سنجی و رسیدگی به شکایات مشتریان ، سنجش رضایت مشتریان و دریافت بازخورد از مشتریان و نیازهای آتی آنها در راستای سیاست گذاریهای سازمان به منظور افزایش حداکثری رضایت مشتریان و رعایت حقوق آنها نام برد .
بایستی خاطر نشان کرد: فولاد هرمزگان در سال جهش تولید موفق شد استاندارد ایزو۱۰۰۰۴ را در خصوص رضایتمندی مشتریان کسب نماید.
- نویسنده : کاظم محمدیان مصمم
Monday, 10 February , 2025