نشست هماهنگی با پیمانکاران مدیریت برق شهرستان حاجی آباد هرمزگان جهت انجام مانور جهادی سیم به کابل برق برگزار شد ، در این مانور دو روزه ۱۲ تا ۱۴ هزار متر شبکه سیم به کابل های خودنگهدار تبدیل می‌شود.

به گزارش صبح دریانیوز ، این نشست با حضور پیمانکاران ناحیه و کارشناسان بهره‌برداری ، مهندسی و ایمنی به ریاست محسن عطایی زاده بندری مدیر برق ناحیه حاجی‌آباد تشکیل گردید.

عطایی زاده با بیان برخی جزئیات مانور اظهار داشت : این مانور با توجه به سیاست های کلی شرکت و در راستای بالا بردن قابلیت اطمینان شبکه و با هماهنگی انجام شده با معاونت بهره برداری و دیسپاچینگ و مجری طرح کاهش تلفات برق برگزار می‌شود.

وی افزود : مقرر گردید مانور سیم به کابل در شهر حاجی آباد به میزان ۱۲ تا ۱۴ کیلومتر با ۸ گروه عملیاتی از پیمانکاران و همکاران تعمیرات در دو روز انجام پذیرد.

مدیر برق شهرستان حاجی‌آباد در ادامه با بیان جزئیاتی از آخرین جلسه هماهنگی با گروه های اجرا گفت : این مانور روز یکشنبه ۲۴ دی ماه با حضور ۸ گروه عملیاتی شامل پیمانکاران و همکاران تعمیرات، چهار دستگاه چرثقیل و دو دستگاه بالابر و ۱۰ دستگاه خودرو عملیاتی به مدت دو روز برگزار خواهد شد.

به گفته عطایی زاده : شروع مانور در ساعت ۸ صبح در پارک ارمغان مالیات حاجی آباد خواهد بود که با حضور مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان و معاونت بهره برداری و دیسپاچینگ و مجری کاهش تلفات کلید می‌خورد.

علی خرم نسب فرماندار شهرستان حاجی آباد ، امام جمعه شهرستان ، رئیس دادگستری و دادستان شهرستان و جمعی دیگر از مسئولین شهرستانی نیز در آیین افتتاح مانور حضور دارند.

پیش بینی می‌گردد ، در این مانور حدود ۱۲ تا ۱۴ هزار متر از شبکه برق شهرستان حاجی آباد سیم به کابل و تعداد ۶۰ عدد پایه فشار ضعیف تعویض گردد.

پایان خبر /