عطالله معروفخانی مدیرعامل فولاد هرمزگان در دیدار با کارکنان روابط عمومی این شرکت به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات، روز جهاد تبیین را یک وظیفه دانست که نقش روابط عمومی در آن راهبردی است.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریا نیوز ، ابتدای این دیدار عطاا… معروفخانی روز ارتباطات و روابط عمومی را به دست اندرکاران این حوزه تبریک گفت .
معروخانی در ادامه ویژگی روابط عمومی خوب را توانایی ایجاد ارتباط درون و برون سازمانی دانست و گفت : نقش روابط عمومی در سازمان های استاندارد ، کمک به تصمیم گیری های مدیریتی و استراتژیک است .

وی ، روابط عمومی فولاد هرمزگان را جزء روابط عمومی های صنعتی استاندارد کشور و کارکنان این روابط عمومی را جهادگران این عرصه دانست و خاطر نشان کرد : افسران جهاد تبیین در روابط عمومی ها و رسانه ها مشغولند و شما کارکنان روابط عمومی در این عرصه وظیفه سنگینی را در بیان واقعیات و روشنگری جامعه در خصوص کسب موفقیت ها و قدرت تولید داخل دارید .
مدیرعامل فولاد هرمزگان در ادامه به روز بودن روابط عمومی و هماهنگ بودن با پیشرفت های فناوری و ابزارهای رسانه ای را جزو استراتژی های مهم روابط عمومی برای حفظ جایگاه خود و کمک به ارتقای تعالی سازمان دانست و گفت همه واحدهای سازمان می بایست در این راه یاری رسان روابط عمومی باشند.

انتهای پیام