نهمین دوره جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی ایران، امروز چهارشنبه( ۲۴ مردادماه )در فرهنگسرای طوبی بندرعباس آغاز به کار کرد.

به گزارش صبح دریانیوز، این رویداد که به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان و با حمایت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای برای نخستین بار در استان هرمزگان برگزار می‌شود و با استقبال گسترده‌ای از سوی جوانان و خانواده‌های استان مواجه شده است.

این دوره از مسابقات، ضمن قدردانی از حمایت‌های مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان و شهردار بندرعباس، به اهمیت برگزاری این رویداد در فضای سالم و خانوادگی اشاره کرد.

مهرداد رنجبری تأکید کرد: این رویداد نه تنها باعث ایجاد شور و نشاط در میان نوجوانان و جوانان شده، بلکه فرصتی برای آشنایی بیشتر با بازی‌های مناسب ایرانی و ورود آن‌ها به سبد مصرف خانواده‌ها فراهم کرده است.

رنجبری، همچنین از تجربه موفق برگزاری ۲ دوره اردوی آموزش بازی‌سازی در هرمزگان یاد کرد و اعلام کرد: این اداره کل آمادگی دارد دوره‌های جدیدی برای علاقه‌مندان به بازی‌سازی در استان برگزار کند.

وی خاطرنشان کرد: این دوره از مسابقات با حضور بیش از ۳۰۰ شرکت‌کننده از سراسر استان برگزار شده و اختتامیه آن روز جمعه ۲۶ مردادماه از ساعت ۱۵ تا ۱۸ در فرهنگسرای طوبی بندرعباس برگزار خواهد شد.

گفتنی است، در این مراسم نفرات برتر معرفی و تجلیل خواهند شد و به مسابقات کشوری که اوایل مهرماه در سالن برج میلاد تهران برگزار می‌شود، راه خواهند یافت.

پایان خبر/

جمیله دبیری نیا