مدیرکل تعاون‌ کار ‌‌و رفاه اجتماعی هرمزگان در حاشیه نمایشگاه فرصت های شغلی مهارت محور سرمایه کم بر گفت: امروزه تنها مدل اقتصادی که می تواند اقتصاد ایران را به حرکت در آورد روی آوردن جوانان به کسب مهارت و ایجاد اشتغال خرد مخصوصا تقویت مشاغل خانگی است.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز، هادی ابراهیمی در حاشیه این نمایشگاه گفت: مهارت آموزی برای اشتغال به اندازه ای اهمیت دارد که فرد بیکار بدون مهارت را به عنوان بیکار نمی‌شناسند بلکه از این شخص به عنوان جویای آموزش می‌شناسند.

ابراهیمی ادامه داد: جهانیان به فردی بیکار می‌گویند که مهارت داشته باشد و در جست و جوی کار باشد و امروز کسب مهارت و آموزش‌های فنی و حرفه ای مهم است.

به گفته وی، رشته‌هایی که در این نمایشگاه معرفی شده‌اند با سرمایه اندک و فراگیری مهارت در دوره‌های این نهاد آموزشی قابل راه‌اندازی هستند.

ابراهیمی  افزود: همچنین تعدادی نیز خدمت برای معرفی دستاوردهای صنایع و سایر نهادها و اداره‌های کل در بیرون از مجموعه راه‌اندازی شده که می‌توان به نیز خدمت نفت ستاره خلیج فارس، اتاق تعاون و اتاق بازرگانی هرمزگان اشاره کرد.

گفتنی است این نمایشگاه شامل ۱۴ غرفه است که کار خود را از امروز آغاز کرده و تا ۲۶ آذر ادامه می‌یابد.مربیان فنی و حرفه‌ای در این نمایشگاه یک رشته اصلی و زیر مجموعه‌های آن را به بازدید کنندگان معرفی می‌کنند.

انتهای پیام