به گزارش صبح دریانیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان، کیومرث برخورداری، توضیح داد: گام سوم از مرحله سوم طرح کالابرگ الکترونیکی با اختصاص اعتبار به کدملی سرپرستان خانوار دهک های ششم و هفتم درآمدی از دوشنبه ۶ مردادماه آغاز می شود و شهروندان مشمول می توانند با استفاده از اعتبار تخصیصی ۳۵۰ هزار تومانی به هر یک از اعضای خانوار خود، کالا های اساسی مورد نیاز را تهیه کنند.
برخورداری افزود: اعتبار برای دهک های چهارم و پنجم درآمدی از دوشنبه هفته گذشته ۳۰ تیرماه واریز شده است .
وی با بیان اینکه ۱۱ قلم کالاهای مشمول در این طرح شامل، گوشت مرغ، گوشت قرمز، برنج، روغن مایع، ماکارونی، شیر، پنیر، ماست کم چرب، قند و شکر، تخممرغ و حبوبات ادامه داد: حدود ۹۸۹۳۰ خانوار مشمول در استان در دهک های شش تا هفت درآمدی از مزایای این طرح بهره مند و تعداد ۳۷۴۰ ترمینال به صورت فعال متصل به طرح کالابرگ الکترونیک است.
گفتنی است، مشمولان این طرح میتوانند برای مشاهده لیست فروشگاهها و اطلاع از مانده اعتبار خود، اپلیکیشن «شما» را از خدماتدهندگانی چون «بازار»، «مایکت» دریافت و نصب کنند، همچنین امکان استعلام مانده اعتبار از طریق کد دستوری #۱۴۶۳*۵۰۰* فراهم شده است.
همچنین تماس با تلفن ۶۳۶۹-۰۲۱ جهت پاسخ به پرسش های احتمالی مشمولان در دسترس است.
پایان خبر/
Tuesday, 29 July , 2025