معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت : ترغیب مردم برای حضور گسترده در انتخابات رسالتی همگانی در راستای اعتلای ایران قوي و اسلامی است.

به گزارش صبح دریانیوز ، احسان کامرانی در هفتمین جلسه ستاد انتخابات استان ، با حضور ویدئو کنفرانسی فرمانداران ، با اشاره به سفر قریب‌الوقوع رئیس جمهور به استان ، عنوان کرد : دومین سفر رئیس دولت مردمی سیزدهم به هرمزگان به همراه اعضای هیأت دولت با دستاوردهای بسیاری برای هرمزگان همراه خواهد بود.

کامرانی افزود : رئیس جمهور در سفر به هرمزگان پروژه های متعددی در ٢٢ بسته های مختلف عمرانی، اقتصادی، بهداشتی و درمانی، مسکن، راه، بندری، نیروگاهی، ورزشی، آبرسانی، برق رسانی، آموزشی و … مشتمل بر ١٠٣٢ طرح و پروژه با ارزش ١٠۵٠٠٠ میلیارد تومان مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار می دهد.

وی تصریح کرد : رئیس جمهور در سفر به استان دیدارهای مردمی نیز در دستور کار دارد.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان ، خاطرنشان کرد : همزمان با سفر رئیس جمهور و اعضای هیأت دولت به استان نمایندگان تمام الاختیار وزرا با حضور در ادارات کل دستگاه های اجرایی از نزدیک در محل های میز ارتباط مردمی در دیدارهای چهره به چهره مشکلات مردم استان را مورد بررسی قرار می دهند.

احسان کامرانی اظهار داشت : سامانه ارتباطات مردمی ۱۱۱ همزمان با سفر رئیس جمهور به استان آماده دریافت درخواست های مردم استان است.

کامرانی گفت : همزمان با حضور رئیس جمهور در هرمزگان وزرا به نمایندگی از ایشان مسائل و مشکلات شهرستان های استان را بررسی و به رئیس جمهور منتقل می کنند.

وی افزود : دومین سفر استانی رئیس جمهور به هرمزگان نوید بخش تسریع در رشد و توسعه مناطق مختلف هرمزگان است و با نگاه ویژه‌ای که ریاست جمهور به استان دارند قطعا شاهد تحولات شگرفی خواهیم بود.

رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان با اشاره به در پیش بودند انتخابات در ١١ اسفندماه ، تصریح کرد : همه نخبگان، فعالان سیاسی، اجتماعی، معتمدین، علما ، دانشگاهیان و..‌. در ترغیب مردم برای شرکت در انتخابات مسئولیت دارند.

کامرانی خاطرنشان کرد : شرکت گسترده مردم علاوه بر تشکیل مجلسی قوی زمینه ساز افزایش وحت و انسجام ملی و ارتقا قدرت کشور در عرصه های بین المللی خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت اتخاذ تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات، افزود: اعضای ستاد انتخابات استان و فرمانداران به عنوان مسئول برگزاری انتخابات تمامی تمیدات لازم را با همکاری دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری انتخاباتی باشکوه مهیا کنند.

پایان خبر /