ششمین دوره مسابقات وودبال قهرمانی کشور به میزبانی دانشگاه بوعلی سینا شهر همدان آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، سرپرست هیات گلف هرمزگان گفت : این رقابت‌ها که حکم انتخابی تیم ملی را دارد ، برای نخستین بار به میزبانی استان همدان برگزار می‌شود.

بیژن شبانکاره افزود : مسابقات وودبال قهرمانی کشور در رشته چمنی و با شرکت یکصد ورزشکار در قالب ۱۲ استان در ۲ بخش آقایان و بانوان در جریان است.

وی تصریح کرد : وودبال ورزش ترکیبی از گلف و چوگان است که تمام ابزار و وسایل آن از چوب تهیه شده و در عین سادگی قوانین و بازی آن ، از قابلیت دسترسی بالایی برای همه افراد جامعه برخوردار است.

عضو هیات رئیسه مینی گلف کشور در این باره گفت : وودبال یکی از انجمن‌های زیر مجموعه فدراسیون گلف کشور است که در استان هرمزگان به تبع کشور فعال شده است.

شبانکاره افزود : ششمین دوره مسابقات وودبال قهرمانی کشور در ۲ بخش آقایان و بانوان به مدت ۲ روز به میزبانی دانشگاه بوعلی سینا شهر همدان اجرا می‌شود.

وی یادآور شد : همچنین ۳ ورزشکار برتر وودبال از استان هرمزگان در بخش بانوان در این رویداد کشوری به میدان می‌روند.

این مقام مسئول و فعال ورزشی بیان کرد : امیدواریم در آینده ای نزدیک در ترکیب تیم ملی وودبال بانوان هرمزگانی نیز نقش آفرینی نمایند.

لازم به ذکر است ، تیم سه نفره بانوان هرمزگانی در رشته وودبال متشکل از زهرا جمالی ، فاطمه عباسی و حاجی زاده توسط اعضای هیات رئیسه گلف استان ، بیژن شبانکاره ، بارانی رئیس انجمن وودبال ، وحید قریشی دبیر هیات گلف استان ، مسلم زاده نایب رئیس و ملایی رئیس هیات گلف شهرستان بندرخمیر بدرقه شدند.

گفتنی است ، استان هرمزگان با توجه به نوپا بودن هیات گلف در بخش های مختلف بدون حتی زمین تمرینی استاندارد اقدام به اعزام تیم هایی در بخش های بانوان و آقایان در رشته های گلف ، مینی گلف ، وودبال نموده است که نشان از تعهد ورزشکاران این رشته دارد.

پایان خبر /