مصیب نظری رسما بعنوان عضو جدید شورای شهر بندرعباس قسم یاد کرد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، نظری ضمن قرائت سوگندنامه در هشتاد و سومین جلسه رسمی شورای این شهر و ضمن تقدیر و تشکر از اعتماد مردم شریف بندرعباس، عنوان کرد: امید است با استعانت از خداوند متعال در راه پر پیچ و خم شورای شهر مرا یاری نماید که بتوانیم مدافع حقوق مردم باشیم و منافع مردم را در هر حالت تحمیل کنیم.

وی با بیان این سوال که ما برای چه گرد هم آمده ایم،افزود: انتظار مردم از ما چیست؟ ما گرد هم جمع شده ایم که مردم از اقدامات ما احساسات خوبی داشته باشند زندگی در شهر بندرعباس ، همانطور که بهترین قضاوت کنندگان برای عملکرد مسوولین به خصوص شورای شهر، مردم هستند، ما برای مردم عضو شورای شهر شدیم و برای مردم نیز باید تصمیم بگیریم.

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس ادامه داد: انتظار مردم از شورای شهر بندرعباس بینش و منش عدالت خواهانه ای است، پویایی، سخت کوشی، اشراف نسبت به مشکلات در محیطی دوستانه همراه با احترام متقابل شورایی که هدف نهایی آن کمک و پیشرفت همه جانبه شهر و رضایتمندی شهروندان می باشد.

مصیب نظری تصریح کرد: مردم انتظار دیگری ندارند، انتظار عدالت در اداره خدمات شهری و نظارت بر حسن عملکرد در حوزه خدمات شهری از جمله انتظارات اساسی مردم از شورای شهر است،استفاده از توان کارشناسی نیروهای دلسوز و صاحب نظر در شهر، روند پیشرفت و توسعه بندرعباس را تسهیل می کند.

نظری اضافه کرد: آنچه مردم از ما انتظار دارند، آگاهی مردم از عملکرد شورای شهر و شهرداری بندرعباس که خود باعث ارتقای اعتماد بومی و در برابر آن فساد و تبعیض در اجرای قوانین موجب بدبینی و دلسردی مردم خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در حرم امام خمینی (ره)، خاطرنشان کرد: توصیه اکید ایشان به مسوولان برای تقویت ایمان و امید در جامعه است، لزوم تبیین و عمل به بیانات رهبری نسبت به تقویت ایمان و امید در جامعه، ابتدا پایبندی همه ما به اصول اخلاقی توجه ویژه به رضایتمندی شهروندان و درنهایت طنین انداز شدن اتحاد، همدلی، نشاط و انجام خدماتی در خور شان مردم شریف بندرعباس است. استمرار بر این شاخص ها امید را در جامعه تقویت خواهد کرد.

پایان خبر /