شهردار بندرعباس گفت : اين نشست پيرامون نگاه جامع در حمل‌ و نقل مجموعه شهری بود كه بايد حمل‌ و نقل یکپارچه اى در مجموعه شهری باشد زيرا نابسامانی در این مجموعه موجب افت کیفیت زندگی در شهر ها مى شود.

به گزارش صبح دریانیوز ، مهدى نوبانی عنوان کرد : در این گفتگو برنامه ها و گامهای مهمی در جهت توسعه متوازن شهر بندرعباس برداشته شده که اکنون ضرورت دارد هرچه سریع‌تر مدیریت هماهنگ و یکپارچه با احیاء و اجرای سند مجموعه شهری در بندرعباس به مورد اجرا درآید و به نتیجه مثبت منجرشود.

نوبانی ضمن دعوت از شهردار تهران جهت سفر به شهر بندرعباس در خصوص تفاهمات و ارتباطات شهرداری تهران با چین پیرامون اجرای پروژه های زیر ساختی ،حمل و نقل،مالی و اقتصادی ،فرهنگی اجتماعی وگردشگری ،پسماند،شهرک سازی با الگوهای ایرانی وفن آوری اطلاعات گفتگو نمودند.

مصیب نظری رئیس شورا و دبیری نژاد ، عباسی ، حیدری و عامری روُسای کمیسیونهای شورای اسلامی شهر بندرعباس نیز خواستار انتقال تجربه ها در مدیریت شهری شدند و در راستای اظهار نظرهای شهردار تهران پیرامون تصویب نظام جامع حمل و نقل برای بندرعباس ایجاداین ظرفیت را در شورای اسلامی شهر بندرعباس را جزو اولویت ها برشمردندو در ادامه تدوین برنامه ها و مصوبات را بر اساس توانمندی های شهر بندرعباس مورد بررسی قرار دادند.

پایان خبر /