مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری هرمزگان گفت : پروژه های هفته دولت ۱۴۰۲ در حوزه روستایی نسبت به سال گذشته هم در تعداد و هم میزان اعتبار بیش از ۱۰۰ درصد افزایش یافته است.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، نرگس غلامپور در جلسه جمعبندی پروژه های هفته دولت در حوزه روستایی اظهار داشت : پروژه های آماده افتتاح در حوزه روستایی در هفته دولت در سال ۱۴۰۲ به تعداد ۳۲۰ پروژه می باشد که نسبت به تعداد ۱۴۸ پروژه در سال گذشته بیش از ۱۰۰ درصد رشد یافته است‌.

غلامپور افزود : این نسبت رشد در میزان اعتبار پروژه ها نیز وجود دارد و از ۱۵۰۷ میلیارد رسال به بیش از ۳۰۵۸ میلیارد ریال رسیده است.

وی ضمن قدردانی از حمایت های نماینده عالی دولت در استان از حوزه روستایی خاطر نشان کرد : برخی دستگاه های اجرای نیز در تکمیل و به بهره برداری رساندن این پروژه ها با دهیاری ها همکاری کرده اند که امیدواریم این همت در سال جاری دو چندان شود.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری هرمزگان در پایان با دعوت از دهیاران برای حضور در طرح های درآمدزای دهیاری یادآور شد : آنچه از خدمت به مردم باقی می ماند آن چیزی ست که به عرصه عمل وارد شده و مجموعه امور روستایی همواره تلاش می‌کند بسته های خلاقانه اجرایی برای پیشرفت روستاها آماده و در اختیار دهیاران قرار دهد.

پایان خبر /