مدیر مهندسی صنایع شرکت فولاد هرمزگان از آغاز فرایند تدوین اظهارنامه برای حضور در ارزیابی جایزه ملی تعالی سازمانی 1402 خبر داد و گفت: تعالی در رویکرد مدیریتی فولاد هرمزگان مسیری روشن و بی‌انتهاست.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، مرضیه حمیدی ، افزود : با توجه به اینکه فولاد هرمزگان به‌عنوان سازمانی که گام در مسیر تعالی قرار نهاده است باید خود را در معرض ارزیابان زبده خارج از سازمان قرار دهد؛ بنابراین در نظر داریم امسال نیز در فرایند ارزیابی تعالی سازمانی شرکت کنیم و بتوانیم با کسب امتیازات بیشتر، جایگاه مناسبی را نسبت به دوره‌های گذشته به دست آوریم.

حمیدی در خصوص فرایند شرکت در جایزه ملی تعالی سازمانی توسط فولاد هرمزگان، عنوان کرد: با توجه به اینکه مقرر شده طبق سال‌های گذشته در جایزه ملی تعالی سازمانی شرکت کنیم، فرایند شرکت در جایزه را آغاز کرده‌ایم. در این خصوص، اقدامات مقدماتی برای دست‌یابی به این هدف ازجمله هماهنگی با واحدهای ذی‌ربط، هماهنگی با مشاور، برنامه‌ریزی و تشکیل جلسات صورت گرفته است.

مدیر مهندسی صنایع شرکت فولاد هرمزگان با بیان اینکه اوایل تیرماه امسال نخستین جلسات تدوین و به‌روزرسانی اظهارنامه آغاز و تا پایان شهریورماه نیز ا به اتمام خواهد رسید، توضیح داد : طی این سلسله جلسات، اظهارنامه‌های سال‌های قبل با رویکردهای تازه مورد ارزیابی و اصلاح قرار می‌گیرند و نتایج حاصله به‌روزرسانی و در اظهارنامه امسال درج می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: انتظار داریم در پایان شهریورماه اظهارنامه تعالی فولاد هرمزگان تهیه و به دبیرخانه تعالی سازمانی ارسال شود. به‌طورقطع برای کسب نتایج مورد انتظار به‌صورت موازی فرایند خودارزیابی، تدوین و اجرای پروژه‌های بهبود و کسب آمادگی لازم برای بازدیدهای میدانی ارزیابان نیز انجام خواهد شد.

حمیدی با اشاره به دیگر نکات فرایند ارزیابی تعالی سازمانی و با تأکید بر اینکه فولاد هرمزگان در سال ۱۴۰۰ در نوزدهمین دوره جشنواره تعالی سازمانی موفق به کسب تندیس بلورین شده بود، ادامه داد: در سال جاری با برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های صورت‌گرفته، بر بهبود فرایند تهیه اظهارنامه، اجرا و به سرانجام رساندن پروژه‌های بهبود و بازدید میدانی ارزیابان متمرکز شده‌ایم تا بتوانیم ضمن کسب امتیازات بیشتر، جایگاه بهتری نسبت به دوره‌های قبل کسب کنیم.

وی در پایان از رهنمودها و حمایت‌های مدیرعامل و معاونت‌های شرکت و همچنین از مدیران و سایر همکاران که برای به سرانجام رسیدن پروژه تعالی سازمانی تلاش می‌کنند، قدردانی و تصریح کرد: ازآنجا‌که تعالی موضوعی سازمان‌شمول است، معتقدیم با همراهی و کمک فرد‌فرد همکاران گرامی این تلاش‌ها برای تعالی روزافزون شرکت فولاد هرمزگان به بار خواهد نشست.

پایان خبر /