رئیس کمیته امداد جزیره هرمز گفت: کمیته امداد با همکاری خیرین جمعیت هلال احمر تعداد 100 بسته تحصیلی به همراه کفش تهیه و به دانش آموزان نیازمند تحت حمایت این نهاد در جزیره هرمز اهدا کرد.

به گزارش صبح دریانیوز،غلامرضا ذاکری نسب، رئیس کمیته امداد جزیره هرمز در حاشیه مراسم اهدای بسته های تحصیلی که با حضور مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان برگزار شد، گفت: با همکاری کمیته امداد و خیرین جمعیت هلال احمر تعداد ۱۰۰ بسته تحصیلی به همراه کفش تهیه و به دانش آموزان نیازمند تحت حمایت این نهاد در جزیره هرمز اهدا گردید.

ذاکری نسب، ارزش نقدی هر بسته تحصیلی و کفش را  یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان عنوان کرد و افزود: بسته های تحصیلی شامل: کیف، دفتر، خودکار، مداد، مداد رنگی، دفتر نقاشی، تراش، پاک کن و خط کش بوده که برای تهیه این بسته ها به همراه کفش در مجموع بالغ بر ۱۵۰میلیون تومان اعتبار هزینه شده که توسط خیرین جمعیت هلال احمر شهرستان بندرعباس تامین گردیده است.

رئیس کمیته امداد جزیره هرمز ضمن تقدیر و تشکر از جمعیت هلال احمر و خیرین نیک اندیش ادامه داد: در حال حاضر ۳۷۰ دانش آموز در جزیره هرمز تحت حمایت این نهاد قرار دارند که از خدمات فرهنگی، تحصیلی و حمایتی کمیته امداد بهره مند هستند.

پایان خبر/