با پیگیری استاندار هرمزگان برای نخستین بار در تاریخ آموزش و پرورش استان هرمزگان ثبت نام در آزمون استخدام ۳۰۰ معلم در بشاگرد و‌ جزایر استان هرمزگان آغاز شد.

به گزارش صبح دریانیوز، مدیرکل آموزش و‌پرورش استان هرمزگان با اعلام این خبر بیان کرد: با پیشنهاد استاندار هرمزگان، همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و پیگیری مستمر چند ماهه به منظور تامین نیروی انسانی ماندگار در مناطق خاص و صعب العبور استان  برای نخستین بار در کشور سهمیه‌ای خاص به منطقه بشاگرد و جزایر استان اختصاص داده شده است و از بین جوانان تحصیل کرده این مناطق ۲۵۰ نفر معلم به منطقه بشاگرد و ۵۰ نفر به جزایر استان شامل ابوموسی، لاوان، لارک، هنگام و هندورابی اختصاص داده شده است که ثبت نام در این آزمون از روز پنجشنبه ۳۰ فروردین ماه ساعت ۱۸ آغاز خواهد شد.

محمد قویدل افزود: متقاضیان تا پایان روز شنبه ۸اردیبهشت ماه فرصت دارند تا با مراجعه به سایت مرکز جهاد دانشگاهی به آدرس hrtc.ir مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

گفتنی است، کارت شرکت در آزمون از روز دوشنبه ۱۴ مردادماه بر روی درگاه مرکز جهاد دانشگاهی قرار خواهد گرفت و آزمون نیز در روز پنجشنبه ۱۷ خرداد ماه در بشاگرد و برای سهمیه جزایر در بندرعباس برگزار خواهد شد.

گفتنی است نتایج آزمون یک ماه بعد از آزمون کتبی در سایت جهاد دانشگاهی اعلام خواهد شد و داوطلبان ۴۵ رشته تحصیلی می‌توانند برای تصدی شغل آموزگاری دبیری و هنرآموزی در این آزمون شرکت کنند.

پایان خبر/