در راستای قدردانی از ورزشکاران و مدال آوران ، اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس از هدیه کاظمی مدال آور بازی‌های آسیایی هانگژو تجلیل کرد.

به گزارش صبح دریانیوز ، در این آیین و در صحن علنی شورای اسلامی شهر بندرعباس ، مصیب نظری رئیس شورا با قدردانی از این ورزشکار ، گفت : موفقیت های بانوان نشان از جایگاه تاثیرگذار بانوان در جامعه و توجه نظام جمهوری اسلامی به ورزش بانوان است.

نظری افزود : کسب مدال برنز بازی های آسیایی هانگژو توسط هدیه کاظمی و اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران باعث خوشحالی ورزشکاران و مردم استان شد.

وی تصریح کرد : تصاحب سکوی بازی های آسیایی توسط این ورزشکار و قهرمان ملی نشان داد که هرمزگان دارای استعدادهای درخشان در سطوح مختلف است.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس ابراز امیدواری کرد : با تلاش ورزشکاران و حمایت مسئولان کشوری و استانی شاهد موفقیت های بیشتر ورزشکاران هرمزگان در میادین بین المللی و ملی باشیم.

مصیب نظری در پایان ، تجلیل از مدال آوران و قهرمانان را از برنامه های شورای شهر دانست.

نظری ادامه داد : افتخار آفرینی هدیه کاظمی بانوی شایسته هرمزگانی در رقابت های قایقرانی بازی های آسیایی هانگژو و کسب مدال برنز باعث شد بر افتخارات ورزش میهن عزیزمان افزوده شود و ضمن تبریک این موفقیت بزرگ به مردم هرمزگان و قدردانی از تلاش مجدانه این بانوی هرمزگانی امیدواریم با تلاش هایی که انجام می گیرد و با حمایت های همه جانبه شاهد حضور و افتخار آفرینی این بانوی شایسته در سایر رقابت ها باشیم.

گفتنی است ، هدیه کاظمی ، ملی‌پوش قایقرانی استان در کایاک یک‌نفره ۵۰۰ متر بانوان بازی‌‎های آسیایی هانگژو صاحب مدال ارزشمند برنز شد.

پایان خبر /