مدیرکل تعزیرات حکومتی هرمزگان  در نشست خبری بمناسبت گرامیداشت سالروز تأسیس تعزیرات حکومتی با بیان اینکه تعزیرات حکومتی در 3 بخش رسیدگی به تخلفات صنفی کالا و خدمات ، امور بهداشتی و درمانی و قاچاق کالا و ارز فعالیت می کند ، گفت : طی بازه زمانی یکساله از آبان ماهه سال گذشته تا کنون 30 هزار پرونده در حوزه های مختلف تعزیرات تشکیل شده است .

 

به گزارش صبح دریانیوز ، کیومرث حسن پور ، ارزش ریالی این پرونده ها را ۳۰ هزار میلیارد تومان اعلام کرد و افزود : وصولی تعزیرات استان از این تعداد ۶۸۰ میلیارد تومان واریزی به خزانه دولت بوده است  و طبق قانون سهم هرمزگان از این وصولی ها صفر است .

حسن پور ، عنوان کرد : مهمترین پرونده های بالای یک میلیارد تومان ۳۳۰ فقره پرونده است .

وی ، تصریح کرد : در هفت ماهه امسال ارزش ریالی پرونده های خرد فرآورده های نفتی ۱۰۴ میلیارد تومان است که ۴۰ درصد کل پرونده ها را در بر می گیرد .

مدیرکل تعزیرات حکومتی هرمزگان ، شماره پرونده های وارده یک سال گذشته در بخش واحدهای صنفی را ۱۱ هزار و ۵۵۱ فقره اعلام و اضافه کرد : ۶۵ پرونده نیز در بخش امور بهداشتی درمانی تشکیل و رای صادر شده است .

وی ، ادامه داد  : ۸۳۶ مورد بازرسی توسط گشت مشترک نیزبه صورت نظارت های میدانی از بخش های مختلف صورت گرفته که برای ۳۸۵ واحد دارای تخلف، پرونده تعزیراتی تشکیل شده است .

حسن پور ، از برگزاری کارگاه آموزشی رؤسای شعب تعزیرات استان های یزد ، بوشهر ، سیستان و بلوچستان ، کرمان به میزبانی تعزیرات حکومتی هرمزگان خبر داد .

گفتنی است ، مدیرکل تعزیرات حکومتی هرمزگان در بازدید میدانی به همراه خبرنگاران، از نان فانتزی‌های متخلف بازدید و دستور پلمپ آن‌ها را صادر کرد.

خبرنگار : جمیله دبیری نیا

پایان خبر /