رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت : در دفاع از دستاوردهای دولت انقلابی و انقلاب اسلامی تقیه نکنیم اتفاقات خوب را فریاد بزنیم و در جامعه امیدآفرینی کنیم.

به گزارش صبح دریانیوز ، مصیب نظری در صد و سیزدهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بندرعباس ، ضمن تسلیت رحلت حضرت زینب(س) ، این بانو را اسوه صبر و شکیبایی دانست و اظهار کرد : در هفته‌ای که گذشت میلاد پر خیر و برکت و مسعود حضرت علی(ع) امیر سخن امیرالمومنین مولی الموحدین حضرت علی را داشتیم، روز مرد را خدمت همه مردان تبریک عرض می‌کنم.

نظری با بیان اینکه در آستانه سفر ریاست محترم جمهور به استان هرمزگان هستیم ، عنوان کرد : ان شاالله مردم به پاس زحمات و سرعت خدماتی که این دولت داشته استقبال گرمی از هیئت دولت و رئیس جمهور داشته باشند تا تصویری مثبت از این سفر در ذهن دولت باقی بماند و تصمیم گیری‌ها و تصمیم سازی‌ها موثر واقع شود.

وی تصریح کرد : انصافاً با حضور آقای رئیسی و انتخاب دولت مردمی که عمده عزیزانی که اینجا قرار دارند زحمت کشیدند در انتخاب ایشان و از بدنه حزب اللهی و انقلابی به عنوان گزینه مطلوب انقلابی انتخاب شدند به واقع تا الان دیدیم که ایشان در تلاش‌ها، در سفرها و در برنامه ریزی هایی که داشتند توانستند آن خواسته ها و مطالبات مردمی را جامه عمل بپوشانند.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس ادامه داد : این از حسن این دولت است که حرف مردم را می شنود و برنامه ریزی می کند برای انجام مطالبات مردمی و عمومی، در استان ما کارهایی بوده و پروژه هایی بوده که سالیان سال خاک خورده اما به همت این دولت و دولتمردان دولت مردمی اقای رییسی بحمدالله دارد پیش میرود و این خودش نقطه امیدی است.
رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس بیان کرد: در دولت سیزدهم توجه ویژه ای به شهرداری ها و شوراها شده، اینها همه جای تقدیر دارد.

نظری مطرح کرد : در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی هستیم، که ما وظیفه داریم به نوبه خودمان و با آن وظیفه ای که اسلام و انقلاب به گردن ما انداخته تبیین کنیم دستاوردهای انقلاب را که تا الان داشته و در این راه، با صدای بلند می گوییم ما در دفاع از انقلابمان هیچ تقیه‌ای نمی‌کنیم و همه را به جان می خریم.

وی افزود : نور امیدی که به واسطه خدمات دولت انقلابی و انتخاب مردم در شهر و کشورمان افتاده بلند فریاد می‌زنیم.

رئیس‌شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت : روابط عمومی ها، مجموعه شهرداری کارهایی که شکل داده و خدماتی که این دولت داده، در ارزش افزوده و غیره کمک های شایانی کردند تبیین کنند که مردم ثمره انقلاب شان را ببینند.

مصیب نظری مطرح کرد : ما در بمباران اطلاعاتی قرار دادیم و در جنگ ترکیبی قرار داریم و تمام تلاش دشمن در این است که مردم را ناامید کنند و نتیجه را در صندوق رای ببینند.

نظری ادامه داد : در این دو سه ماه آینده که ما در پیش داریم اتفاقات بسیار مهمی قرار است بیفتد لذا ما تا می توانیم هم اعضای محترم شورای شهر با اتحاد و همدلی و نگاه به آینده انقلاب اسلامی قدم برداریم و این دهه فجر بهترین زمان برای تبیین و معرفی و باز کردن موضوعات مختلف است که تک به تک ما وظیفه مان هست در بین مردم باشیم و در بین مردم برویم و در جوامع غیررسمی و در جوامع غیرمذهبی برویم و این خدماتی که به واسطه انقلاب با شاخص هایی در تراز انقلاب معرفی کنیم و مردم را در جریان قرار دهیم و بحمدالله به همت دولت اقای رئیسی گفتم مطالبه مردم را می شنوند و برای مطالبه برنامه ریزی می کنند.

وی مطرح کرد : دیدیم و می بینیم که خیلی از کارهایی که بر زمین مانده بود چه در حوزه بهداشتی و چه در حوزه های دیگر رشد پروژه ها بالای ۲۰۰ تا ۳۰۰ درصد است جای امید دارد که اتفاقات بسیار خوبی افتاده است.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس تاکید کرد : در دفاع از دستاوردهای دولت انقلابی و انقلاب اسلامی تقیه نکنیم اتفاقات خوب را فریاد بزنیم و در جامعه امیدآفرینی کنیم.

پایان خبر /