مجید برنگی مجری طرح برقرسانی روستایی توانیر در بازدید از زیر ساخت های برق جزیره لارک استان هرمزگان با بیان اینکه توسعه برقرسانی به روستاها به عنوان یک ضرورت دنبال می شود گزارشی از برق دار شدن روستاها ارائه داد و گفت : امسال مجموع روستاهای برقدار کشور به بیش از ۵۸ هزار و ۸۰۰ روستا افزایش یافته است.

به گزارش صبح دریانیوز ، مهندس برنگی بهمراه مهندس محمد کریمی مدیر عامل شرکت توزیع برق هرمزگان ، مسلم پرخیده قائم مقام جزایر و کارشناسان دفتر برق روستایی توانیر از جزیره زیبای لارک بازدید کردند و با بررسی پیشرفت های  فیزیکی پروژه های تعریف شده  در این جزیر ، تامین برق پایدار جزایر را یکی از کارکردهای اصلی و موفق توزیع برق هرمزگان دانست.

مهندس کریمی مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان نیز با تقدیر از حضور مهندس برنگی و کارشناسان توانیر در این برنامه بازدید بیان داشت : شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان حتی در شرایط پیک مصرف تابستانی نیز تامین و توزیع بهینه برق در جزایر را در حاشیه نبرد ، با تامین مولدهای روز آمد و استفاده از توان علمی و تخصصی همکاران برق استان و تجربه مدیران جریان برق در جزایر استان برقرار است.

امیر قبادی مدیر برق جزایر نیز از حضور مدیر عامل برق استان و مجری دفتر برق روستایی توانیر در جزیره زیبای لارک تقدیر کرد و اظهار داشت : تامین برق این جزیره با حدود ۶۰۰نفر جمعیت توسط ۵ دستگاه مولد با پیک بار حدود ۱۴۰۰کیلوات انجام می گردد.

قبادی ادامه داد: امسال پروژه های تامین برق شهرک جدید این جزیره ، تعویض مخازن سوخت و نوسازی این مخازن و احداث و اصلاح فیدرخانه فشار متوسط جمعا با مبلغ بالغ بر ۳۳ میلیارد تومان در برنامه اجرا قرار گرفته است.

پایان خبر/