فرمانده انتظامی استان هرمزگان از جمع آوری بیش 900 معتاد متجاهر در اجرای طرح پاکسازی محلات آلوده در هفته گذشته در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، سردار علی اکبر جاویدان در تشریح این خبر گفت : یکی از اهداف مهم ماموریتی انتظامی بحث مقابله و مبارزه با قاچاق مواد مخدر و همچنین عرضه کنندگان در سطح معابر است از طرفی هم مطالبه به حق مردم از انتظامی تردد و وجود معتادین متجاهر و این خرده فروشانی است که در بخشی از شهر بویژه در حاشیه شهر مبادرت به عرضه موادمخدر می کنند.

جاویدان افزود : در این راستا طرحی به عنوان طرح آرامش در شهر با یک برنامه ریزی خوب و با یک برآورد اطلاعاتی خوب که از قبل این افراد شناسایی شده و اماکن مورد رصد قرار گرفته بودند به مدت پنج روز در سطح شهر بندرعباس توسط پلیس مبارزه با موادمخدر استان و همکاری انتظامی شهرستان مرکز استان اجرا شد.

وی اظهار کرد : در این طرح ۱۳۵ نفر افراد خرده فروش مواد مخدر همراه با مواد و ابزار و الات استعمال و توزین دستگیر و ۹۰۴ نفر از معتادین متجاهر که به جلوه بدی در سطح شهر تبدیل شده و بعضا مرتکب سرقت شده و با تکدی گری موجب ایجاد مزاحمت برای شهروندان می شدند دستگیر و به مراکز بازپروری منتقل شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان خاطر نشان کرد : در این طرح ها تعداد ۱۷ دستگاه خودرو مربوط به افراد خرده فروش توقیف و از ۲۵۱ واحد مسکونی یا واحدهای صنفی بازرسی گردید که در این رابطه ۸ واحد منزل و ۲۷ واحد صنفی غالبا عطاری که مواد مخدر دارویی متادن و قرص های روانگردان عرضه می کردند نیز توقیف و پلمپ شدند.

سردار جاویدان ضمن قدردانی از حمایت و همکاری دستگاه قضایی ، سازمان بهزیستی و شورای هماهنگی مواد مخدر در اجرای موفق طرح های پاکسازی مناطق آلوده، از عموم شهروندان و مردم فهیم استان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه تهیه، توزیع و حمل مواد مخدر در سطح خرد و کلان در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ و سامانه تلفنی ۱۲۸ پلیس مبارزه با مواد مخدر اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به پاکسازی محل ،شناسایی و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام گردد.

پایان خبر /