مدیرعامل نیروگاه بندرعباس از وارد مدار شدن واحد شماره یک بخار این نیروگاه ، پس از اتمام تعمیرات اضطراری و اتصال به شبکه سراسری برق خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، داریوش محمودی عنوان کرد : واحد شماره یک بخار که به‌ دلیل نشتی از بویلر و لوله‌های کندانسور از مدار خارج شده بود ، پس از اتمام عملیات مذکور به مدار تولید بازگشت.

محمودی افزود : در این عملیات رفع عیب از درین اتوماتیک‌ها و مشعل‌ها‌، تنظیم هدر گاز ، رفع عیب از سیفتی والو بخار کمکی، رفع گداختگی طبقه B6، نشت‌یابی هیتر B5 ، جوش‌کاری زانویی بالای بلودان طبقه هم‌کف، تأمین روشنایی مناسب اطراف فیدپمپ‌ها و هیترهای سالن توربین، رفع نشتی از لوله‌های کندانسور و لوله‌های بویلر در نقاط مختلف و هیترهای فشار قوی، با تلاش خستگی‌ناپذیر کارکنان بخش تعمیرات در گرمای ۵۰ درجه واحد و رطوبت ۸۰ درصد انجام شد.

وی ابراز امیدواری کرد : با تلاش بی‌وقفه و شبانه‌روزی متخصصان این نیروگاه و اتکا به خودباوری ، روند حداکثری تولید برق ، ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل نیروگاه بندرعباس در پایان یادآور شد : مدت‌زمان انجام این عملیات ۴۸ ساعت بود، که پس از به‌مدار آمدن این واحد، ۲۶۰ مگاوات‌ساعت انرژی به شبکه سراسری افزوده شد.

پایان خبر /