جلسه هماهنگی توسعه زیر ساخت های آموزشی و مدارس با بهره گیری از خیرین حوزه شیلات با حضور معاون هماهنگی و امور اقتصادی استانداری هرمزگان ، مدیر کل شیلات هرمزگان ، مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان ، مدیر کل نوسازی ، تجهیز و توسعه مدارس هرمزگان ، رئیس سازمان نظام مهندسی و منابع طبیعی هرمزگان ، مدیرعامل اتحادیه تعاونی های صیادان هرمزگان ، مدیرعامل اتحادیه تولید و صادر کنندگان آبزیان استان ، نمایندگان و خیرین جامعه صیادی و آبزی پروری در سالن جلسات استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، در این جلسه معاون هماهنگی و امور اقتصادی استانداری هرمزگان با اشاره به اینکه تقویت زیرساخت‌های آموزش و پرورش برای توسعه کشور همچنین آینده فرزندان ضروری است گفت : بی شک یکی از مهم‌ترین عوامل پیشرفت هر جامعه، آموزش و پرورش آن جامعه است.

عادل شهرزاد با بیان اینکه سیستم آموزشی به عنوان سرمایه‌ای ضروری در تلاش برای تحقق یافتن اهداف مربوط به توسعه، تلقی می‌گردد و یکی از مهم ترین ابزار موجود برای پیشبرد و واقعیت بخشیدن به توسعه پایدار است گفت : خوشبختانه مجموع شیلات هرمزگان به ویژه جامعه صیادی و آبزی پروری نشان داده است که همواره در امور خیرخواهانه پیش گام است.

در ادامه مسعود بارانی مدیر کل شیلات هرمزگان ضمن تقدیر و تشکر از مشکلات خوب جامعه شیلاتی استان در انجام وظایف و مسئولیت های اجتماعی گفت : خوشبختانه می‌توان مجموعه بهره برداران شیلات هرمزگان را از پیشگامان امور خیریه و خداپسندانه استان نامید.

بارانی از تعهد ساخت هفت مدرسه و اهدای حدود ۲۵۰ کولر توسط جامعه خیرین شیلات هرمزگان خبر داد و گفت : همچنین خیرین شیلاتی در این نشست نسبت به نوسازی و تجهیز مدارس روستاهای ساحلی استان متعهد شدند.

وی افزود: این میزان از احسان در کنار ساخت مدارس قبلی و کمک های پیشین به تجهیز مدارس بوده است.

در ادامه محمد قویدل مدیر کل آموزش و پرورش استان از حمایت و فعالیت های همیشگی خیرین حوزه شیلات که به ویژه در امر مدرسه سازی تقدیر و تشکر و افزود : امید داریم با حمایت خیرین حوزه شیلات بتوانیم گام های خوبی در زمینه مدرسه سازی و تجهیز مدارس برداریم.

مهدی باوقار مدیرکل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان نیز ضمن تشکر از مجموعه شیلات هرمزگان و فعالیت های خداپسندانه این مجموعه به ویژه جامعه صیادی و آبزی پروری از انعقاد تفاهم نامه ای برای پیشبرد بهتر و تسهیل در فعالیت های خیرخواهانه و اجرای مسئولیت های اجتماعی جامعه شیلاتی در زمینه مدرسه سازی، نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خبر داد.

پایان خبر /