امام جمعه بندرعباس گفت : هدایت کننده اصلی جنایت‌ها در غزه ، دولت آمریکا است.

به گزارش صبح دریانیوز ، حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس با اشاره به جنگ تمدنی در منطقه شام که از قرن‌های گذشته تا به امروز ادامه داشته است ، افزود : منطقه شام شامل کشور‌هایی مانند اردن، سوریه، لبنان و فلسطین به سبب اهمیت جغرافیایی، تجاری، اقتصادی و معنوی به قلب دنیا معروف است و همواره مورد توجه امپراتوری‌ها و کشور‌ها قرار داشته است.

وی گفت : به دلیل اهمیت منطقه شام، استعمارگران به ویژه دولت آمریکا سعی دارند صهیونیست‌ها را در این منطقه مسلط کرده تا از منافع آن بهره‌مند شوند و در این راه ارزش‌های انسانی را زیر پا می‌گذارند.

امام جمعه بندرعباس با اشاره به دستپاچگی استعمارگران و سفر برخی از مقام‌های کشور‌های غربی به فلسطین اشغالی و دیدار با مقام‌های سیاسی رژیم صهیونیستی پس از طوفان الاقصی افزود: طوفان الاقصی پیروزی بزرگی برای محور مقاومت و شکستی بزرگ برای صهیونیست‌ها و حامیان آن‌ها است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده گفت : حمایت ما از مردم مظلوم فلسطین امنیت ملی کشور ما را تامین می‌کند، زیرا اگر در غزه با دشمن نجنگیم، باید در داخل کشور با آن‌ها رو در رو شویم.

وی افزود : روزگار امروز ما روزگار جنگ روایت‌ها است و نباید بگذاریم دشمن با قدرت رسانه‌ای خود جای ظالم و مظلوم را عوض کند.

امام جمعه بندرعباس از همه جوانان انقلابی خواست به میدان جنگ روایت‌ها بیایند و تلاش کنند فریاد مظلومیت مردم مظلوم فلسطین را به گوش جهانیان برسانند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به ۸ آبان و روز نوجوان و بسیج دانش آموزی گفت : بسیج دانش آموزی موجب می‌شود نوجوانان ما در مقابل مشکلات صبور باشند، توانایی‌های خود را باورکنند، همتشان برای ساخت جامعه‌ای بهتر بیشتر شود و به آینده امیدوارتر باشند.

وی از همه‌ی علمای اسلامی خواست بیشتر از گذشته با نظام آموزش و پرورش همکاری کنند و در تربیت نسل آینده تلاش بیشتری از خود نشان دهند.

امام جمعه بندرعباس با اشاره به ۳ آبان و آغاز هفته پدافند غیرعامل گفت: نهاد‌های فرهنگی و نیرو‌های مسلح وظیفه دارند که به مردم درمورد پدافند غیرعامل آموزش دهند تا بتوانیم از آسیب‌های ناشی از حادثه‌ها و بلایای طبیعی و توطئه‌های دشمن در فرسوده کردن سرمایه‌های اجتماعی جلوگیری کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده در پایان خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس با نکوهش عمل غیر انسانی احتکار افزود:احتکار نظام جامعه را برهم می‌زند و موجب تورم و گرانی می‌شود.

پایان خبر /