رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) میناب گفت : حامیان نیکوکار طی ۶ ماهه نخست امسال افزون‌بر ۴۰ میلیارد ریال به ایتام و فرزندان محسنین این شهرستان کمک کردند که این میزان نسبت به سال گذشته ۴۸ درصد افزایش داشته است.

به گزارش صبح دریانیوز ، کاظم صالحی با اعلام این خبر افزود : درحال حاضر یکهزار و ۱۹۴ یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد میناب است که از حمایت مادی و معنوی ۲ هزار و ۹۷۶ حامی نیکوکار بهره‌مند هستند.

صالحی با اشاره به اینکه از این تعداد ایتام ، ۸۱۰ یتیم و ۳۸۴ فرزند محسنین هستند ، بیان کرد : در این مدت حامیان ۲۷ میلیارد ریال به ایتام و فرزندان محسنین میناب کمک کردند.

وی اظهار کرد : مردم خیر و نیکوکار می‌توانند برای حمایت از فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت این نهاد، با مراجعه حضوری به کمیته امداد شهرستان میناب یا ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۷۶ اعلام آمادگی کنند.

طرح اکرام ایتام مختص کودکانی است که پدر خود را از دست داده‌اند طرح محسنین نیز مربوط به کودکانی است که یا پدر و مادر از یکدیگر جدا شده‌اند و تحت سرپرستی مادرشان هستند و یا آن که پدرشان در قید حیات است، اما به دلیل بیماری قادر به تامین معاش خانواده نیست. تشخیص نیازمند بودن این خانواده‌ها توسط کارشناسان کمیته امداد انجام می‌شود.

پایان خبر /