فرمانده انتظامی هرمزگان گفت : در پهنه استان هیچ مساله امنیتی وجود ندارد از سوی کاندیداها هم هیچ مساله ای نداشتیم که منجر به تشکیل پرونده‌ شود.

به گزارش صبح دریانیوز ، سردار علی اکبر جاویدان در رابطه با انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت : در پهنه خلیج فارس با وجود مدافعان امنیت و مردم ولایتمدار، امنیت همیشه برقرار است انصافاً در زمان تبلیغات و همچنین در زمان برگزاری انتخابات مردم با حضورشان نقش مؤثری را ایفا کردند و ما از آنها تشکر و قدردانی می‌کنیم.

سردار جاویدان ابراز داشت : در پهنه خلیج فارس، هیچ پرونده قانونی مبنی بر اینکه اقدامات غیر قانونی برعلیه انتخابات صورت گرفته باشد، نداشته ایم. تمام ارگان‌ها و آحادجامعه، ستادها و نامزدهای انتخاباتی در جریان برگزاری انتخابات پرشور با هم مشارکت داشتند.

وی تصریح کرد : همکارانمان در حوزه انتظامی استان در آماده باش کامل هستند در همین راستا؛ بالغ بر ۶ هزار نفر به صورت مستقیم و سه هزار نفر پشتیبان هستند. در مجموع بالغ بر ۹ هزار نفر همکاران ما در حوزه مرزبانی، نیروی انتظامی و سپاه، عهده دار تأمین امنیت مردم در جریان برگزاری انتخابات بودند.

فرمانده انتظامی هرمزگان در پایان گفت : هر رأی ایرانی امیدی بر اعتلای کشور و تیری به قلب دشمنان اسلام است.

پایان خبر /