عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت : روحانیت پرچمدار انحراف‌ستیزی در جامعه‌اند و مخدوش کردن وجهه آنان از مصادیق انحراف است.

به گزارش صبح دریانیوز ، احمد کناری نژاد در یکصد و ششمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بندرعباس ، ضمن تسلیت ایام شهادت دردانه عالم‌ هستی ، حضرت فاطمه زهرا سلام الله عیلها و با اشاره به آیه ۳۳ سوره مبارکه فصلت و آیه ۱۲۲ سوره توبه ، اظهار کرد : دوستان شما را به سخنان یک فرد بزرگ‌ در خصوص یگ‌ گروه شاخص در جامعه جلب میکنم ، شغل ایشان شغل انبیا است که فرشتگان برای آنان استغفار می‌کنند و بال‌های خود را در زیر پای آنان می‌گسترانند. سرشت معنوی این گروه به شأن انبیا و اولیای الهی منتسب است و هویت بنیادین آنان دفاع از آموزه‌های دینی و حیثیت اسلام است.

کناری نژاد افزود : ایشان در امتداد خط امامت و رسالت، مرجع امور مردم‌اند. اینان مظهر اسلام، مبیّن قرآن، جانشین و خلیفه پیامبر و به منزله انبیا ،امین بر حلال و حرام، افضل از پیامبران بنی‌اسرائیل، طبیب روح، مدافع و مبلغ دین و مذهب، ذخیره و پشتوانه ملت هستند.

وی ادامه داد : شغل آنان مقدس است و جایگاه احترام‌آمیز آنان در میان مسلمانان مرهون نمایندگی و مظهر بودن آنان از نبوت و امامت است. این شغل با اسلام ادغام شده و در پیوند آن است و اینان ناصح و دلسوز مردم‌اند.

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت : به شهادت منابع تاریخی معتبر پس از رحلت پیامبر اکرم(ص) تا امروز، روحانیت دین را نگه داشته‌اند.

احمد کناری نژاد اضافه کرد : میان اسلام و این گروه نوعی تلازم است و ادعای پذیرش اسلام منهای آنان را با سوء استفاده از سخنان برخی از روشنفکران یک نگاه باطل و برخلاف عقل و سیاست است.اساس این گروه چیزی نیست که یک نفر مسلمان بتواند با آن مخالف باشد.

کناری نژاد تصریح کرد : اسلام بدون این قشر مانند کشور بدون پزشک، اسلام منهای محتوا، اسلام منهای اسلام است.جایگاه این گروه در استقلال و حفظ کشور بی‌رقیب است و بدون جلوداریِ اینان، کشور به سوی وابستگی و نابودی پیش می‌رود.

وی عنوان کرد : روحانیت پرچمدار انحراف‌ستیزی در جامعه‌اند و مخدوش کردن وجهه آنان از مصادیق انحراف است، همه دوستان قطعا هم گوینده این سخنان را می شناختند و هم گروهی که در خصوص آنها صحبت شده است.

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس بیان کرد : این بخشی از سخنان رهبر کبیر انقلاب که اسلام و دنیا را به پیچ تاریخی خود در هدایت به سمت دین و حکومت صالحان نزدیک کرده است، می باشد و در خصوص مقام والا، عزیز و مورد احترام روحانیت گفته شده است.

کناری نژاد خاطرنشان کرد : دوستان خوب بنگریم، مبادا دشمنی و یا کینه ما باعث ضرر بزرگی‌ شود، درشرایط کنونی کشورعزیزمان که موفقیت در گرو وحدت و همدلی می باشد مراقب رفتار و گفتارمان باشیم و دامن نزنیم به رفتارهای دشمنان نظام علیه روحانیت که قابل جبران نمی باشد،قصد سخن مفصل و طولانی نیست و خود دوستان حدیث مفصل از این مجمل بخوانند.

پایان خبر /