به همت شهرداری بندرعباس ، بوستان ارمغان مالیات با حضور احمد وحیدی وزیر کشور ، جمالی نژاد رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور ، معاونین استاندار هرمزگان ، رئیس شورای اسلامی شهر ، شهردار بندرعباس و مدیر و مسئولان منطقه یک شهرداری افتتاح شد.

به گزارش صبح دریانیوز ، رحمت الله دهقانی مدیر منطقه یک شهرداری در این خصوص بیان داشت : این بوستان در ورودی شرقی شهر بندرعباس با مساحت ۱۱ هزار و ۲۹۴ متر مربع و اعتبار بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال احداث گردیده است.

دهقانی در خصوص امکانات پارک گفت : در بخش زیبا سازی و رفاهیات  این بوستان از ۱۸ عدد الاچیق مدرن ، ۵۰ عدد پایه چراغ ۳ متری، ۲ عدد برج نور، ۱ مجموعه ست بازی، چمن مصنوعی، حوضچه و فواره آب،نمازخانه ، ۵ چشمه سرویس بهداشتی و ۱ واحد حمام ، ۶ غرفه اغذیه فروشی، نیمکت و سطل زباله های منیمال توسط واحد عمرانی و خدمات شهری منطقه یک اجرا شده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد : در بخش فضای سبز این بوستان نیز از نخل زینتی، بنجامین، فیکوس آمستل، پلومریا، تابوبیا، گل فصلی و  چمن استفاده شده است.

مدیر منطقه یک شهرداری در پایان با اشاره به وجود پارکینگ و الاچیق ویژه معلولین و خط ویژه نابینایان گفت : این بوستان برای استفاده معلولین نیز مناسب سازی شده است.

بوستان نخل در شهرک پیامبر اعظم (ص) افتتاح شد

آیین افتتاح بوستان نخل با حضور وزیر کشور ، استاندار هرمزگان ، فرماندار بندرعباس ، اعضای شورای شهر  و شهردار بندرعباس و مدیر و مسئولان منطقه ۴ شهرداری افتتاح شد.

مدیر منطقه ۴ شهرداری در این خصوص اظهار داشت : این بوستان در شهرک پیامبر اعظم (ص) به متراژ یک هکتار و اعتبار بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال در مدت زمان شش ماه احداث گردیده است.

عمرانی در خصوص امکانات این پارک افزود : در بخش عمرانی و خدمات شهری این بوستان ، ۸ عدد آلاچیق ، ۴ برج نور ۶ متری ، ۴ چشمه سرویس بهداشتی ، فضای بازی کودکان شامل ست بازی و وسایل سرگرمی ، اتاق مدیریت ، اتاق تأسیسات برقی ، ۳۰۰۰ متر مربع کف سازی ، ۴۰۰ متر پیست دو چرخه سواری و آبنمای کف خشک اجرا شده است و در بخش فضای سبز از گونه های نخل ، پلومریا ، بنجامین،پیچ اناری،نخل زینتی، جاتروفا، کوردیا، یوکا،بنگلا ،گارم زنگی ،تابه بویا ، پنی ستوم،گل فصلی (اطلسی) و چمن استفاده شده است.

پایان خبر /