مدیر فروش و بازاریابی شرکت فولاد هرمزگان با تاکید بر اهمیت رضایت مشتری به عنوان یکی از عوامل کلیدی موفقیت در کسب‌وکار گفت: فولاد هرمزگان تلاش‌های زیادی برای ایجاد مشتریان وفادار و ارائه خدمات باکیفیت انجام داده است؛ چراکه توجه به نیازها و انتظارات مشتریان نه تنها سودآوری را افزایش می‌دهد، بلکه نقش مهمی در تقویت برند و جلب اعتماد مشتریان دارد.

به گزارش صبح دریا نیوز، مدیر فروش و بازاریابی شرکت فولاد هرمزگان با تاکید بر اهمیت رضایت مشتری به عنوان یکی از عوامل کلیدی موفقیت در کسب‌وکار گفت: فولاد هرمزگان تلاش‌های زیادی برای ایجاد مشتریان وفادار و ارائه خدمات باکیفیت انجام داده است؛ چراکه توجه به نیازها و انتظارات مشتریان نه تنها سودآوری را افزایش می‌دهد، بلکه نقش مهمی در تقویت برند و جلب اعتماد مشتریان دارد.

مهدی شکری‌زاده با اشاره به اهمیت رضایت مشتری در دنیای کسب‌وکار بیان کرد: رضایت مشتری از جمله عوامل موثر در موفقیت یا شکست هر کسب‌وکاری است. این عامل مستقیما بر میزان سودآوری و رشد یک کسب‌وکار تاثیر می‌گذارد. برای دستیابی به رضایت واقعی مشتریان، باید همیشه فراتر از انتظار آن‌ها عمل کنیم. این امر بدون خلاقیت و نوآوری ممکن نیست. توجه به رضایت مشتری و تلاش در جهت بهبود آن، برای ایجاد مشتریان وفاداری که سفیران برند شرکت محسوب می‌شوند، امری حیاتی است.

وی با تاکید بر اهمیت ارائه خدمات به‌موقع و باکیفیت، افزود: خدمات مطلوب، می‌تواند قلب و جان مشتریان را تسخیر کرده و برند شرکت را از دیگران متمایز کند. بنابراین، ما در شرکت فولاد هرمزگان به کیفیت محصولات و خدمات خود توجه ویژه‌ای داریم. هدف ما این است که با بررسی مستمر رضایت مشتری، نه‌تنها به ارتقای این رضایت کمک کنیم، بلکه تعالی در عملیات و بهبود مداوم کیفیت محصولات را نیز دنبال کنیم.

پایان خبر/