مدیرعامل نفت ستاره خلیج فارس ،  رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ، مدیرکل دیوان محاسبات استان و  خبرنگاران استان از روند پیشرفت فیزیکی بیمارستان نفت ستاره خلیج فارس بازدید کردند .

به گزارش صبح دریانیوز، مدیرعامل نفت ستاره خلیج فارس با تبریک ایام ا… دهه فجر در این بازدید ، توضیح داد:  این پروژه از سال ۱۳۹۷ آغاز شد و طی چند سال گذشته تنها ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته این در حالیست که با برنامه ریزی ها جهت تسریع در ساخت و تکمیل این بیمارستان  طی امسال این ابر پروژه درمانی ۳۷ درصد پیشرفت دارد .

علیرضا جعفرپور بروجنی ، با بیان اینکه این ابر پروژه درمانی تا کنون ۶۷ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، افزود: با ریل گذاری در بحث تامین نقدینگی پروژه از سال گذشته، روند ساخت این پروژه بیمارستانی به میزان قابل توجهی افزایش یافت.

جعفر پور بروجنی، عنوان کرد: با بهره برداری از بیمارستان ۲۶۴ تختخوابی نفت ستاره خلیج‌فارس بخش اعظمی از مشکلات حوزه درمان استان  مرتفع می شود.

وی، با بیان این موضوع که بهمن ماه سال ۱۴۰۳ این بیمارستان افتتاح می شود، مطرح کرد: ۱۲ بسته بیمارستانی مختلف با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد تومان خریداری شد و بخشی دیگر در حال مراحل انجام کار است تاکنون ۶۰ درصد در خرید بسته های بیمارستانی پیشرفت داشته ایم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان نیز در این بازدید با تبریک دهه فجر گفت: امیدواریم با آماده سازی ساختمان این بیمارستان و تجهیز به موقع، در سال آینده شاهد بهره برداری از این پروژه مهم درمانی در استان باشیم .

دکترغلامعلی جاودان، با بیان اینکه پروژه بیمارستان نفت ستاره خلیج فارس در طبقات و بخش های مختلف اعم از بخش تخصصی و فوق تخصصی، بخش های جراحی و داخلی،اتاق عمل و سایر بخش ها، مطابق با استانداردهای لازم به روز رسانی شده است، اضافه کرد: این بیمارستان در مجتمع آموزشی، درمانی و پژوهشی پیامبر اعظم در ۲۸۰۰ مترمربع زیربنا و در ۷ طبقه در حال آماده سازی است.

جاودان، با اشاره به اینکه یکی از چالش ها و مشکلات نظام سلامت کشور، کمبود پرستار است، خاطرنشان کرد: در هرمزگان  نیز یکی از مسائل و مشکلات امور رفاهی است و تاکنون مذاکراتی متعددی  با مسئولان جهت جذب نیروی انسانی از سراسر کشور انجام داده ایم.

گفتنی است، شرکت نفت ستاره خلیج فارس ساخت بیمارستان ۲۶۴ تخت خوابی مدرنی را در مجتمع آموزشی، درمانی و پژوهشی پیامبر اعظم اجرایی کرده است  این بیمارستان ۲۸۰۰ مترمربع زیربنا دارد و در ۷ طبقه به اجرا در آمده است.

پایان خبر/

جمیله دبیری نیا