معاون قضایی دادستان کل کشور از صدور دستور قضایی برای مصرف ثانویه محموله ۱۱ هزار تنی ذرت موجود در بندر شهید رجایی بندرعباس خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، علی جمادی در حاشیه بازدید از بندر شهید رجایی بندرعباس گفت : حدود ۱۱ هزار تن ذرت نیز در انبارهای بندر شهید رجایی بندرعباس وجود داشت که با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد امکان مصرف ثانویه این ذرت ها وجود دارد.

وی ادامه داد: در این زمینه اعلام نظر کارشناسی شده و بر این اساس تصمیم گرفته شد اقدامات لازم جهت بارگیری برای مصرف ثانویه این محموله صورت گیرد که این موضوع در حال انجام است.

معاون قضایی دادستان کل کشور اضافه کرد: خوشبختانه با ورود به موقع دستگاه قضایی ۲ محموله بزرگ برنج و روغن در استان هرمزگان تعیین تکلیف شده اند.

جمادی خاطر نشان کرد: برای محموله برنج موجود در انبارهای بندر شهید رجایی بندرعباس، مشکلاتی در خصوص صدور مجوزهای ورود وجود داشت که با پیگیری رئیس کل دادگستری و صدور دستورهای قضایی خوشبختانه مشکلات موجود، رفع شده و بارگیری این محموله در حال انجام است.

وی اشاره کرد: امروز بازدیدی از گمرک و بندر شهید رجایی بندرعباس داشتیم و در جریان اموراتی که در این زمینه انجام شده است قرار گرفتیم.

معاون قضایی دادستان کل کشور افزود: از اقدامات صورت گرفته در استان هرمزگان برای تعیین تکلیف کالاهای اساسی بازدید شد که در نتیجه آن مشاهده کردیم که خوشبختانه تمهیدات خوبی در این زمینه اتخاذ شده است.

جمادی یادآور شد: در این بازدید، تلاشی را که در دستگاه قضایی استان هرمزگان انجام شده و مخصوصاً توجه خاص رئیس کل دادگستری و دادستان مرکز استان به همراه دیگر مسئولان قضایی و تعامل خوبی را که در موضوع ساماندهی به بنادر، گمرکات و اموال تملیکی وجود دارد مشاهده کردیم.

پایان خبر /