رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس در جلسه ۱۴۳ علنی شورا ضمن تبریک و گرامیداشت هفته فراجا اظهار داشت: اگر رشادت‌ها و از خود گذشتگی جان برکفان این نیروهای خدوم نبود اکنون قادر نبودیم در صحن شورا موارد شهر را بررسی کنیم.

به گزارش صبح دریانیوز،عیسی عباسی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب، شهدای جنگ تحمیلی و شهدای امنیت افزود: امنیت امروز جامعه حاصل تلاش و زحمت این عزیزان است. ایثارگری شبانه روزی نیروهای سلحشور نیروی انتظامی اجازه نمی‌دهد امنیت جامعه مختل شود.

 عباسی عنوان کرد: حمایت از کودکان، وظیفه همگانی است.کودکانی که قلب کوچک و روح بزرگی دارند.

 وی با اشاره به اعطای شهردوستدارکودک به شهر بندرعباس ادامه داد: باید برای کودکان بندرعباس شهر دوستدارکودک،امکانات رفاهی و تفریحی بیشتری فراهم شود.

 رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس همچنین با اشاره به شرایط دشوارکودکان غزه،ابراز امیدواری کرد با سرنگونی رژیم صهیونیستی، مردم فلسطین و لبنان به وبژه کودکان در رفاه و آسایش زندگی کنند.

 وی به اهمیت موضوع عملیات وعده صادق ۲ اشاره کرد و ضمن محکوم کردن جنایات استکبار جهانی گفت: امروز تمام جهان بیدار شد. در خیلی از محافل که از انقلاب و نظام سخن گفته می شود این موضوع مطرح است که امروز جمهوری اسلامی ما به پشتوانه مردم که در برابر حملات وحشیانه اسرائیل پرپر می‌شوند به حمایتشان پرداختند.

 عضو شورای شهر بندرعباس با استناد به جمله تاریخی حضرت امام راحل که فرمودند “اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود” تصریح کرد: امیدوارم هرچه زودتر این رژیم خون آشام و استکبار جهانی نابود و ازصفحه روزگار محو و نابود شود.

پایان خبر/