مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری بندرعباس گفت: به مناسبت ١٠٥سال فعاليت شهرداری بندرعباس با هدف توليد محتوا و استفاده از ظرفيت های فرهنگی آموزشی و اجتماعی شهروندان و هنرمندان جشنواره فيلم ١٠٥ثانيه ای در اسفند ماه سال جاری در شهر بندرعباس برگزار ميشود.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز،مریم پاسالار بیان کرد: این جشنواره با هدف مشارکت فیلمسازان و مردم در دو سطح حرفه ای و مردمی برگزار می شود.

پاسالار افزود: این جشنواره با مشارکت انجمن سینماگران هرمزگان و مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهردار بندرعباس در اسفند ماه سال جاری برگزار خواهد شد و یک رویداد مهم برای مشارکت عمومی شهروندان محسوب می شود.

وی اظهار داشت: ایجاد شور و نشاط اجتماعی و بهره گیری از هنر هنرمندان و خلاقیت های مردم در راستای ایجاد یک بستر مناسب و مفید برای تولید محتوا در جهت آموزشهای فرهنگ شهروندی از اهداف این جشنواره می باشد.

پاسالار بیان داشت: به مناسبت ١٠۵سال فعالیت شهرداری بندرعباس با هدف تولید محتوا و استفاده از ظرفیت های فرهنگی آموزشی و اجتماعی شهروندان و هنرمندان جشنواره فیلم ١٠۵ثانیه ای در اسفند ماه سال جاری در شهر بندرعباس برگزار میشود و امیدواریم با همراهی سینماگران هرمزگان و شهروندان آثار ارزشمندی برای این رویداد هنری تولید و در ایام جشنواره به اکران برسد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد به زودی فراخوان این جشنواره منتشر خواهد شد و از اصحاب هنر و شهروندان دعوت میکنم در این رویداد بزرگ هنری شرکت نمایند.

انتهای پیام