مدیر جدید امور آب و فاضلاب شهرستان میناب در مراسمی با حضور علی مسلمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار شهرستان، خلیل یکتاپرست قائم مقام مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب و یداله مرادی مدیرحراست آبفا معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز، یکتاپرست در این مراسم با قدردانی از تلاش های عیسی سلیمانی مدیر سابق آبفای این شهرستان، به گستردگی میناب و پراکندگی روستایی آن اشاره کرد و افزود: مدیر جدید امور آبفای میناب زمانی این مسئولیت را بر عهده گرفته که فصل گرما فرا رسیده و نیازمند برنامه ریزی دقیق و مدون برای گذر از تنش آبی است.

وی تصریح کرد، وضعیت منابع آب در میناب نسبت به سایر شهرستان ها مطلوب تر است و برای توزیع مناسب آب با کمترین هدر رفت، نیازمند اصلاح شبکه های توزیع هستیم که این مهم نیز به عنوان یک راهبرد، در دستور کار است.

یکتاپرست در ادامه با اشاره به اهمیت آب و لزوم مدیریت مصرف آن از سوی مشترکین مورد تاکید قرار داد و از مدیر جدید امور آب و فاضلاب شهرستان میناب خواست ضمن تعامل بین دستگاهی، مطلوب ترین خدمات را به مردم شهر و روستاهای میناب ارائه کند.

وی ادامه داد، سعه صدر، خوشرویی و تکریم ارباب رجوع از جمله مولفه هایی است که مجموعه آب و فاضلاب بر آن تاکید دارد و این مهم نیز باید سرلوحه مدیر جدید امور آبفای میناب باشد و با هماهنگی سایر کارکنان مطلوب ترین خمات را به مردم ارائه دهد.

در این مراسم همچنین معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی شهرستان میناب ضمن قدردانی از خدمات مدیرسابق امور آب و فاضلاب شهرستان میناب برای مدیر جدید آرزوی موفقیت کرد.

علی مسلمی با تاکید بر برنامه ریزی برای گذر از تابستان پیش رو، ابراز امیدواری کرد، با انجام مدیریت صحیح توزیع آب و اجرای طرح های توسعه ای شاهد رضایت مردم از خدمات شرکت آب و فاضلاب باشیم.

گفتنی است، در پایان این مراسم ضمن قدردانی از تلاش های عیسی سلیمانی حکم انتصاب شهریار فولادی به عنوان مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان میناب که به امضای مدیرعامل آبفای هرمزگان رسیده به وی اعطا شد.

انتهای پیام