مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: خروجی نقشه ها و مدل های هواشناسی برای روزهای آینده بیانگر ناپایداری وضعیت جوی و گذر امواج تراز میانی جو در هرمزگان خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز، مهرداد حسن زاده ضمن اعلام این خبر، عنوان کرد: طبق اعلام هواشناسی بارش پراکنده باران گاهی با رعد و برق و افزایش سرعت وزش باد را طی روزهای شنبه چهارم دی تا سه شنبه هفتم دی ماه خواهیم داشت.

حسن زاده ، به منطقه های تحت تاثیر این سامانه جوی اشاره کرد و گفت: این سامانه به طور پراکنده سطح استان به ویژه در مناطق شرقی و شمالی و مناطق دریایی را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

وی به توصیف سامانه مورد انتظار پرداخت و بیان کرد: احتمال بالا آمدن آب رودخانه های فصلی در برخی نقاط شرقی و شمالی از دیگر وضعیت های مخاطره آمیز این سامانه است.

حسن زاده خاطرنشان کرد: از روز چهارشنبه  ۱۴۰۰/۱۰/۸ تا اواسط هفته آینده نیز استان هرمزگان تحت تاثیر یک موج بارشی نسبتاً فعال قرار خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به احتمال بالا آمدن آب رودخانه های فصلی به ویژه در نقاط شرقی استان از قرارگیری در حریم رودخانه های فصلی خودداری شود.

انتهای پیام