به گزارش صبح دریانیوز،نشست هماهنگی سفر رئیس‌جمهور  به استان هرمزگان با حضور معاون برنامه‌ریزی شورای اطلاع‌رسانی کشور و مدیرکل روابط عمومی نهاد ریاست‌جمهوری برگزار شد.

به گزارش صبح دریانیوز، در این نشست، بر بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی برای پوشش این سفر تأکید شد.

در این جلسه عنوان شد که هیچ نقطه کوری در اطلاع‌رسانی سفر نباید باقی بماند و اعضای هیئت دولت نیز باید همگام با رئیس‌جمهور در برنامه‌ها مشارکت فعال داشته باشند تا هماهنگی کامل برقرار باشد.

هشتگ، شعار و کلیدواژه؛ بازوی رسانه‌ای سفر

بر اهمیت طراحی هشتگ‌های تأثیرگذار، انتخاب شعار استانی مناسب و ترند شدن کلیدواژه‌های این سفر در فضای مجازی تأکید شد تا پیام سفر در سطح ملی و منطقه‌ای برجسته شود.

پیشنهاد برگزاری جشنواره‌ای رسانه‌ای در حاشیه این سفر برای قدردانی از خبرنگاران و شهروندخبرنگاران، از دیگر محورهای این نشست بود. این جشنواره می‌تواند انگیزه مضاعفی برای پوشش خبری خلاقانه ایجاد کند.

با گذشت پنج سفر استانی، هرمزگان ششمین استان مقصد رئیس‌جمهور خواهد بود. در این سفر مقرر شد خبرنگاران محتوای ویژه‌ای درباره مطالبات مردم استان تهیه و در قالب بسته‌ای خبری به دفتر ریاست‌جمهوری ارائه دهند.

رسانه‌ها مأموریت یافتند از هم‌اکنون برجسته‌سازی جزایر سه‌گانه خلیج فارس را در دستور کار قرار دهند تا این مناطق نماد اقتدار و هویت ملی در قالب این سفر مهم به تصویر کشیده شوند.

گفتنی است، رئیس جمهور و اعضای هئیت دولت ۲ روز مهمان هرمزگان هستند.

پایان خبر/

جمیله دبیری‌نیا