رئیس کمیته امداد شهرستان میناب گفت : 180 دانشجو تحت حمایت کمیته امداد شهرستان میناب هستند که از خدمات حمایتی و فرهنگی این نهاد بهره مند هستند.

به گزارش صبح دریانیوز ، کاظم صالحی گفت : رسالت اصلی کمیته امداد توانمندسازی محرومان و نیازمندان بوده و ارتقاء سطح فرهنگی مددجویان تحت حمایت مهم‌ترین گام در مسیر توانمندسازی این قشر است.

صالحی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۸۰ دانشجو تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان هستند ، افزود : از این تعداد ۶۲ دانشجو در مقطع کاردانی ، ۹۵ دانشجو در مقطع کارشناسی ، ۱۵ دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد ، ۱ دانشجو در مقطع دکترا و ۷ نفر دانشجو طلاب در حال تحصیل می باشند.

وی اظهار داشت : در سالجاری بیش از ۱۳۷ میلیون تومان کمک هزینه و کمک شهریه به دانشجویان تحت حمایت این نهاد پرداخت شده است.

شایسته ذکر است ، به مناسبت روز دانشجو نیز همایش تجلیل از نخبگان دانشجویی کمیته امداد میناب با حضور رضا نوروزی جعفری ، مدیرکل اکرام کمیته امداد کشور و سایر مسئولین کمیته امداد استانی و شهرستانی در سالن اجتماعات شهرستان میناب برگزار گردید و در این همایش از ۶۰ دانشجو نخبه و موفق این نهاد با اهدای هدایا تجلیل شدند.

پایان خبر /