مدیرکل شیلات هرمزگان در دیدار با فرماندار بندرعباس با حضور معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات استان و جمعی از مسئولین شیلات و فرمانداری بندرعباس پیگیری و تاکید بر ساماندهی شناورهای صیادی بلوار ساحلی مقابل بندر صیادی بندرعباس در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش صبح دریانیوز ، مسعود بارانی در این نشست با اشاره به پیشرفت فیزیکی بالای ۹۵ درصد در بندر صیادی بندرعباس و اقدامات خوب در حوزه خدمات رسانی به صیادان شهرستان گفت : بدون شک ساماندهی و انضباط بخشی به پارکینگ قایق های صیادی به ویژه در بندر صیادی بندرعباس و حاشیه آن یکی از خواسته های شیلات استان است که نقش بسزایی نیز در مبلمان شهری دارد.

بارانی همچنین با اشاره به اقدامات خوب صورت گرفته در تعامل با فرمانداری شهرستان بندرعباس در راستای خدمت به جامعه صیادی گفت : مهمترین محور این دیدار برنامه ریزی جهت خدمت رسانی بهتر به جامعه صیادی شهرستان و افزایش رضایتمندی این قشر زحمت کش است.

وی فعالیت ها و ظرفیت های شیلاتی شهرستان بندرعباس را یکی از محور های مهم توسعه و رونق اقتصادی شهرستان بندرعباس خواند و گفت: امید داریم بتوانیم با تعامل و پیگیری موجود و همچنین حمایت های سازمان شیلات ایران و استانداری هرمزگان شاهد درخشش بهتر فعالیت های شیلاتی در بندرعباس باشیم.

مدیرکل شیلات هرمزگان با اشاره به اینکه شیلات بندرعباس یکی از مهمترین ادارات شیلات استان میباشد گفت در حوزه این شهرستان سه بندر صیادی مهم بندرعباس، هرمز و بندر شهید بهرامی وجود دارد که بندر شهید بهرامی تنها بندر اختصاصی خدمات رسانی به شناورهای صنعتی صیادی کشور است وبندر صیادی بندرعباس و هرمز نیز از بنادر مهم و قابل توسعه صیادی استان است.

مسعود بارانی افزود : خوشبختانه بندر صیادی بندرعباس قابلیت خدمات دهی به شناورهای سبک، نمیه سنگین و سنگین داردودر حال حاضر به بخش عظیمی از جامعه صیادی استان خدمات رسانی می کند.

بارانی تصریح کرد : شیلات بندرعباس در حال حاضر با ارایه خدمت به حدود ۴۵۰ فروند قایق صیادی ، بیش از ۶۰ فروند لنج صیادی و پشتیبانی از شناورهای صیادی سبک وسنگین توانسته عملکرد بسیار مطلوبی داشته باشد.

وی همچنین از فعال بودن چهار مجتمع پرورش میگو در شرق بندرعباس ، تولید و اشتغال بسیار مناسب حاصل از این صنعت اطلاع داد.

در ادامه فرماندار شهرستان بندرعباس افزود : شهرستان بندرعباس یکی از شهرهای مهم و کلیدی کشور است که بدون شک فعالیت های شیلاتی به ویژه صید و صیادی از اهمیت ویژه ای برای اقتصاد و مردم این شهر برخوردار است.

حبیب بهادری با اشاره به اقدامات و فعالیت های خوب صورت گرفته شیلاتی در این شهرستان گفت : با وجود همکاری و تعامل موجود و همچنین برنامه های شیلاتی خوب برای این شهرستان امید داریم در آینده ای نزدیک شاهد رخ داده‌ای خوب شیلاتی همراه با توسعه و رونق همه جانبه باشیم.

پایان خبر /