استاندار هرمزگان آب و آموزش را شایع‌ترین مشکل استان هرمزگان دانست و از رشد ۶۰۰ درصدی پروژه‌های آبرسانی استان هرمزگان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، مهدی دوستی استاندار هرمزگان به همراه احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی در نماز جمعه اهل سنت روستای قلات پایین از توابع بخش مرکزی شهرستان بندرعباس حضور پیدا کرد.

وی در این مراسم با اشاره به وحدت حاکم بین شیعه و سنی در منطقه گفت: ما موظف هستیم با اعمال و رعایت عدالت در توزیع امکانات و خدمات بر وحدت حاکم در منطقه صحه بگذاریم و کاری نکنیم که خدشه‌ای به این وحدت دشمن شکن وارد شود.

استاندار هرمزگان بیان‌ کرد : معمولا دشمنان نسبت به آن چیزی که وجود دارد طمع می‌کنند و تلاش آن‌ها برای از بین بردن وحدت بین شیعه و سنی در کشور نشان از وجود و عینی بودن این مسئله در جامعه است که ما نیز با عملکرد خود وظیفه داریم آن را حفظ و تقویت کنیم.

دوستی تاکید‌ کرد : آب و آموزش مشکل شایع ما در کل استان است و ما حتی در مرکز استان هم شاهد وجود این  مشکل هستیم و خوشبختانه با پیگیری‌ها و همراهی‌های هر پنج نماینده استان در مجلس، عدد و رقم و اعتبارات خوبی در استان به مسئله آب اختصاص پیدا کرده است.

وی تصریح‌ کرد : در حال حاضر با تلاش‌هایی که صورت پذیرفته است  پروژه‌های آبرسانی در استان رشد ۶۰۰ درصدی داشته است که در دو حوزه تامین آب از طریق آبشیرین‌کن‌ها  و احداث خطوط انتقال تقسیم بندی می‌شود و امیدواریم تا انتهای امسال مردم نمونه‌های مشخص تلاش‌ها را مشاهده کنند.

دوستی با قول مساعد برای حل مشکل  آب  و آموزش روستای قلات پایین خاطرنشان‌کرد: لازم است فرماندار بندرعباس مسائل و مشکلات منطقه را جمع بندی کند تا با بررسی دقیق و برنامه‌ریزی  اتفاقات مبارکی برای مردم رقم بخورد و مشکلات مرتفع شود.

انتهای پیام