از فرزندان ایثارگران شاغل در سازمان صمت استان با حضور مشاور وزیر و هماهنگ کننده امور ایثارگران وزارت صمت تقدیر شد.

به گزارش صبح دریا نیوز ، مشاور وزیر و هماهنگ کننده امور ایثارگران وزارت صمت ، در نشستی با جمع کثیری از شاغلان ایثارگر در سازمان صمت هرمزگان  اظهار داشت: با توجه به نگاه ویژه ای که در سطح وزارت صمت وجود دارد برنامه دیدار مستمر با خانواده شهدا به عنوان طرح سپاس را اجرایی کردیم و هرچند با وجود اینکه مشغله و مطالبات از وزارت صمت به عنوان پیشقراول اقتصاد کشور به شدت زیاد است، ولی توجه به ایثارگران حوزه صمت همواره در اولویت بوده و هست.

حسن ممتحن افزود: مجموعه قوانین مرتبط برای ایثارگران را احصاء کرده ایم تا بتوانند از مزایای این قوانین به آسانی بهره مند شوند و بانک اطلاعات جامع ایثارگران به تفکیک برای کل وزارت صمت در سطح کشور آماده شده است که به دقت به مسائل آنها رسیدگی شود.

ممتحن عنوان کرد :  با همه مدیران زیرمجموعه وزارت صمت طی نشستی مشکلات ایثارگران، بررسی و دستور رسیدگی صادر شده است.

وی منبعث از فرهنگ ایثارگری در امورات محوله را راهگشا دانست و مطرح کرد: بسیاری از مشکلات کشور به شکل جهادی حل خواهد شد و یقینأ با نگاه فرهنگ متعالی ایثارگری بسیاری از دغدغه های اقتصادی هم مرتفع خواهد شد و رویکرد اخلاق مدارانه و متاثر از ایمان، خدمت رسانی، شیرین می شود.

مشاور وزیر صمت، خدمت رسانی تاکید کرد: باید حواسمان بعنوان خانواده ایثارگر به خودمان باشد چون توقعات و رویکرد مردم نسبت به ما متفاوت و متعالی است.

رئیس سازمان صمت استان هرمزگان ادامه این نشست در حوزه توانمندسازی ایثارگران گفت: همه ما مدیون قشر ایثارگران و خانواده شهدا هستیم و نمی توانیم جانفشانی های شهدا و ایثارگران را جبران کنیم.

خلیل قاسمی اظهار داشت: امروز اگر صلابتی در نظام است مدیون خون شهدا است معتقدم وجود ایثارگران در سازمان باعث خیر و برکت زیادی است.

قاسمی با اشاره به ابلاغیه تبدیل وضعیت فرزندان شهدا، ایثارگران عنوان کرد: از زمان ارسال ابلاغیه سازمان صمت استان ۲۳ نفر از فرزندان ایثارگران شاغل در سازمان را تبدیل وضعیت نموده و اطلاعات انها را در سامانه کارمند ایران به ثبت رسانده است.

وی  ضمن اشاره به برگزاری یادواره شهدای صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان ، اضافه کرد : این یادواره در هفته ابتدایی دیماه برگزار خواهد شد و شهید شاخص هر شهرستان از طریق اداره شهرستانی به دبیرخانه یادواره معرفی می شود.

گفتنی است، در پایان با اهداء لوح و پاداش توسط مشاور وزیر صمت در امور ایثارگران از ۳۷ ایثارگر این سازمان تقدیر شد.

متن لوح تقدیر به شرح ذیل است :

جناب آقای خلیل قاسمی

از شما صمیمانه تشکر می کنم که در طول سال گذشته همراهمان بودید. یقیناً حمایت، همراهی، تلاش، اراده و حضور شما عزیز ایثارگر دلیل بر آن شد که این خدمات ارزشمند و همایش ملی اینگونه باشکوه و با عظمت برگزار گردد.

برگزیده شدن شما فرهیخته ی گرامی که افتخار حضور در سومین همایش «تجلیل از خادمین ایثارگران و مروجین فرهنگ ایثار جهاد و شهادت» را در بین جامعه ایثارگری کشور کسب نموده اید، امیدوارم این انتخاب پاسخی به تلاشهای قبلی و انگیزه ای برای خدمات دهی بیشتر در آینده به قشر معزز ایثارگران را فراهم آورد.

سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی

پایان خبر /